جواد جوادی بچه مهندس چه بزرگ شده!

از سراسر وب

بازیگر نقش نوجوانی جواد جوادی مانی رحمانی است که در سریال بچه مهندس این نقش را به عهده گرفته بود.

او جدیدا تولد ۱۹ سالگی خود را جشن گرفت.

در تصویر های تازه ای که از او موجود است، در چهره‌اش دیگر آن نوجوانی جواد جوادی وجود ندارد و چهره‌ای مردانه دارد.

پسر آرامی نیستم!

بازیگر نقش جواد در ” بچه مهندس ۲” با اشاره به اینکه در بیشتر نقش‌هایم یا پدر و مادر نداشتم یا در فضای گریه و غم و غصه بودم. گفت:

نقش آفرینی در آثار طنز را دوست دارم و دیگر اینکه دوست دارم نقش پسر شرور را بازی کنم.

مانی رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در جریان نمایش سریال «بچه مهندس ۲»، اظهار کرد:

بنده ۱۵سال سن دارم و از چهار سالگی وارد عرصه بازیگری با کار هنروری شدم. و در گام اول نقش آفرینی در سریال «زن بابا» را تجربه کردم. و با گرفتن این نقش و ادامه بازی در نقش‌های کوتاه به ایفای نقش در کارکتر اصلی رسیدم.

وی افزود: محمد جواد سعدی دستیار اول کارگردان این سریال و آقای غفاری با بنده تماس گرفتند. و گفتند که کارهای شما را در فیلم‌هایی که نقش آفرینی کردید تماشا کردیم. در جریان پیش تولید این کار در دفتر آقای غفاری حضور پیدا کردم. و در مورد نقش صحبت شد و به توافق رسیدیم ولی هنوز نهایی نشده بود.

بازیگر نقش جواد در «بچه مهندس ۲» با اشاره به اینکه با اتمام فاز اول فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» به اصطلاح در اواخر فیلمبرداری سری اول نقشم تثبیت شد. و از آن به بعد جواد جوادی شناخته شدم.

رحمانی گفت: خودم احساس می‌کنم با کمک آقای غفاری و دوستان دیگر و به ویژه آقای کاسه ساز سرپرست گروه کارگردانی این سریال خیلی توانستم به نقش نزدیک شوم. اما شخصا خیلی به کارکتر جواد جوادیِ «بچه مهندس» شبیه و نزدیک نیستم.

وی با تأکید بر اینکه کارکتر جواد جوادی کلا بچه آرام و کم حرفی است. اما برخلاف این کارکتر بچه اکتیوی هستم، بیان کرد:

اما در بعدی از شخصیتم نسبت به درس خواندن و علاقه به تحصیل با کارکتر جواد یکی هستم.

مسیر بازیگری

بازیگر نقش جواد در «بچه مهندس ۲» با اشاره به اینکه اگر خدایاری کند علاقه به ادامه حرکت در مسیر بازیگری و به ویژه کارگردانی دارم، تصریح کرد:

تصمیم دارم رشته تحصیلی‌ام را در آینده کارگردانی انتخاب کنم و در کنار بازیگری کارگردانی هم انجام دهم.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها هستند که در شبکه‌های اجتماعی یا کوچه و خیابان با بنده صحبت می‌کنند. و می‌خواهند خیلی سریع نقش اصلی را بگیرند و دوست دارند یک مرتبه سراغ اصل کار بروند، گفت:

به نظر بنده باید قدم اول در مسیر بازیگری را از دفاتر رسمی درست و شناخته شده بازیگری و هنروری شروع کنند. من چون خودم از این راه وارد شدم بیشتر هنروری و بعد کلاس بازیگری را پیشنهاد می‌کنم یعنی اول ببینند استعداد دارند و از پس کار بر می‌آیند.

رحمانی با اشاره به اینکه بیشتر نقش‌هایی که در این ۴۰کاری که داشتم یا پدر و مادر نداشتم یا در فضای گریه و غم و غصه بودم، اضافه کرد:

نقش آفرینی در آثار طنز را دوست دارم نه اینکه کلا حرفه‌ام طنز باشد و دیگر اینکه دوست دارم نقش پسر شرور را بازی کنم.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.