جواد کاظمیان یک شبِ پیر شد!

از سراسر وب

انتشار تصویری شوکه کننده از چهره شکسته جواد کاظمیان ستاره سابق تیم ملی فوتبال در شبکه های اجتماعی، باعث غافلگیری و ناراحتی کاربران شده است.

جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس هنوز بعد از گذشت سال ها از پیشکسوتان محبوب اغلب طرفداران فوتبال است.

او که از دوستان صمیمی و نزدیک مرحوم علی انصاریان بود در سال های گذشته با انتشار مطالب جذاب و بامزه از رفاقت شان همواره مورد توجه طرفداران فوتبال قرار داشت.

اما در دو سال اخیر فعالیت های جواد کاظمیان در فضای مجازی سمت و سویی تلخ و نا امید کننده به خودش گرفته است.

حتی این اقدام او در نحوه فعالیت اش در اینستاگرام با نقد های زیادی از سوی مخاطبان اش مواجه شده استدر همین خصوص حالا انتشار تصویری از سوی این پیشکسوت پرحاشیه در صفحه شخصی اش باعث ناراحتی و تعجب دنبال کنندگان اش شده است.

سفیدی ریش های کاظمیان و شکستگی چهره او سبب شده که حتی طرفداران پر و پا قرص او هم نگران احوالات این روزهای بازیکن محبوب شان شوند.

حمایت جنجالی جواد کاظمیان از سعید روستایی و برادران لیلاماجرای جنجال برانگیز لو رفتن فیلم برادران لیلا آخرین ساخته سعید روستایی قبل از اکران اش در سینما، همچنان در فضای مجازی ادامه دارد.

البته انتشار این خبر در سال جدید با واکنش های متفاوت و پر سر و صدایی از سوی چهره های مشهور کشور مواجه شده است‌.

چرا که اغلب افراد مطرح کشور با انتشار پیام هایی در شبکه های اجتماعی از فیلم سعید روستایی تمجید کرده اند و بابت این اتفاق عجیب از او دلجویی کرده اند.

در همین خصوص حالا جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس با بازنشر پستی که به پر مخاطب بودن برادران لیلا تاکید داشته، از عوامل این فیلم حمایت کرده است.

همچنین پیشکسوت پرسپولیس در این استوری با تگ کردن سعید روستایی خطاب به او نوشته است:

درد اینجاست که درد را نمی شود به کسی حالی کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.