جورجینا یاد کودکی اش افتاد و سوار اسب پلاستیکی شد

از سراسر وب

جورجینا نامزد فوق ستاره فوتبال جهان تصاویری عجیب و جالب از خودش در بزرگ ترین شهربازی ریاض در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده است.

در ابتدای حضور رونالدو و خانواده اش در عربستان کمتر کسی فکرش را می کرد که نامزدش جورجینا بتواند خودش را با شرایط ویژه این کشور وفق دهد.

اما این مدل آرژانتینی این روزها همواره با انتشار هر استوری از فضاهای لاکچری و فرهنگی این کشور به زیبایی عربستان و رضایت اش از زندگی در آنجا اشاره می کند.

حتی منتشر شدن تصاویر تازه ای از تغییر پوشش جورجینا نشان می دهد که او رفته رفته در حال عادت کردن به قوانین خاص این کشور در حیطه حجاب است.

در همین رابطه او به تازگی تصاویری از خود و خانواده اش در حال تفریح در یکی از بزرگترین شهربازی های ریاض در اینستاگرام اش منتشر کرده است.

 

اما نکته جالب این استوری که بازتاب زیادی از سوی کاربران داشته است، سوار شدن جورجینا به همراه فرزندان اش روی یکی از وسایل بازی شهربازی است.

همسر رونالدو: لازم باشد با حجاب می شوم!

عکس های منتشر شده از تغییر در سبک پوشش جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو در شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی و احتمال با حجاب شدن او بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

جورجینا رودریگز با انتشار تصاویر از تفریح خانوادگی خود در فضای مجازی از مستقر شدن در خانه جدید در ریاض خبر داد و نوشت: «ریاض، تو چقدر زیبایی!».

همسر کریستیانو رونالدو در پاسخ به کاربرانی که در نظرات پست اینستاگرامی اش درباره وضعیت حقوق بشر عربستان انتقاد داشتند و همچنین از تغییر ظاهری پوشش او نسبت به روزهای ابتدایی سفر به این کشور سخن به میان آوردند، نوشت: «همه چیز خوب است؛ قوانین در هرجا لازم است اما من سختگیری نمی بینیم، لازم باشد با حجاب می شوم!».

گفتنی است، چندی پیش انتشار تصاویری از بی حجابی جورجینا رودریگز همسر رونالدو در عربستان واکنش های منفی بسیاری در میان کاربران سعودی به دنبال داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.