حرف های عجیب نسرین مقانلو طرفدارانش را نگران کرد

از سراسر وب

نسرین مقانلو، بازیگر سینما و تلویزیون که بعد از فوت پسرش، روزهای سختی را می گذراند، حرف های نگران کننده و عجیبی زده است.

چند ماه از فوت ارشیا پسر ارشد نسرین مقانلو می گذرد و در این مدت ذره ای از اندوه و غم او کم نشده است. این را می شود از استوری ها و پست های اینستاگرامی اش لمس کرد.

اما ویدئوهای تازه حاوی متن هایی است که برخی کاربران فضای مجازی را نگران کرده است.او در ویدئوی تازه خود سخن از عدم تحمل زندگی و عدم توان اش در ماندن می زند که باعث شده برخی تصور کنند که نسرین مقانلو ممکن است دست به اقدام عجیبی بزند.

برای همین کاربران فضای مجازی به بازیگران نزدیک به نسرین مقانلو توصیه کرده اند که در این شرایط روحی دوست شان را تنها نگذارند، تا از این مرحله دشوار عبور کند.

بیوگرافی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو هنرپیشه ایرانی متولد ۱ تیر ۱۳۴٧ در تهران است که فعالیت خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

او سابقه بازی در فیلم های موفقی همچون چهار اصفهانی در بغداد، نابخشوده، گناهکاران، نیوکاسل، پلکان مرگ و زن ها فرشته اند ۲ را در کارنامه هنری خود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.