حمایت روزنامه جوان از سیاست‌های ارزی جدید؛ دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی می‌کند

از سراسر وب

روزنامه جوان نوشت: دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی از جمله گره ارزی در پیش گرفته است و در این مسیر با موانع بزرگی از جمله جنگ اقتصادی دشمن و تسویه‌حساب سیاسی رقبا مواجه است که رفع آن شاید سخت باشد، اما ممکن است.

حمایت روزنامه جوان از سیاست‌های ارزی جدید؛ دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی می‌کند

روزنامه نزدیک به سپاه از سیاست‌های ارزی دولت حمایت و تاکید کرده دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی در پیش گرفته است.

به گزارش جوان، به نظر می‌رسد دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی از جمله گره ارزی در پیش گرفته است و در این مسیر با موانع بزرگی از جمله جنگ اقتصادی دشمن و تسویه‌حساب سیاسی رقبا مواجه است که رفع آن شاید سخت باشد، اما ممکن است چه آنکه جمهوری اسلامی ایران در بزنگاه‌های مختلف، مشکلات به مراتب بزرگ‌تری را حل کرده است، اما آنچه در این بین مهم می‌نماید رفتار و گفتار مسئولان اجرایی است، چه آنکه برخی مسئولان بر مدار «تعارض منافع» گام برمی‌دارند و این یک آفت اساسی برای دولت است.

روزنامه جوان در ادامه نوشته است: از طرفی دولت به شدت از ضعف اطلاع‌رسانی رنج می‌برد و طبعاً با افراد بعضاً سفارشی نمی‌شود، در جنگ روایت‌ها قد علم کرد. برای اقناع و همراه‌سازی افکار عمومی باید از تیم رسانه‌ای قوی بدون وابستگی حزبی، جناحی و البته سفارشی بهره برد که ضامن موفقیت دولت در پیشبرد امور است. موضوع ارز به دلیل ضریب اثرگذاری بالا حتماً نیازمند اطلاع‌رسانی دقیق و حرفه‌ای است تا در خلأ اطلاعات لازم، سوداگران نتوانند سوداگری کنند. رانت اطلاعاتی بستر مهم برای فساد است که حوزه ارز را نیز به شدت تهدید کرده است و باید تمهیدات اساسی اندیشیده شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.