حمله هواداران استقلال به پرسپولیس و وزارت ورزش/ با ورود پریرا داغ استقلالی‌ها تازه شد

از سراسر وب

ورود بازیکن تازه به خدمت گرفته شده پرسپولیسی‌ها به تهران، داغ هواداران استقلال را تازه کرد.
صبح امروز لئاندرو پریرا مهاجم نوک تازه پرسپولیسی شده برای عقد قرارداد رسمی و گرفتن عکس و دادن امضا وارد تهران شد. هواداران استقلال بلافاصله با دیدن این خبر آن را در صفحات مجازی منعکس کردند و با اشاره به عملکرد کادر مدیریتی استقلال در رابطه با جذب هافبک بازیساز و یک مهاجم برای استقلال این موضوع را بیش از پیش مورد توجه قرار دادند.

استقلالی‌ها با اشاره به حضور لوکادیا و دیاباته در تیم پرسپولیس و جذب گولسیانی از سپاهان در ابتدای فصل جاری معتقدند تیم پرسپولیس در این باره خوب خرج می‌کند و به راحتی بازیکنان خارجی را به خدمت می گیرد اما باشگاه استقلال به دلیل مشکلات مدیریتی در دوران آجرلو به خاطر بدهی های هنگفت نمی تواند به راحتی دست روی هر بازیکن خارجی گذاشته و تقویت استقلال را در دستور کار خودش قرار بدهد.
هواداران استقلال از این بابت به شدت نگران آینده تیم هستند و معتقدند با این وضعیت کار برای کسب قهرمانی مجدد مانند فصل گذشته بسیار سخت خواهد شد. به همین دلیل به وزارت ورزش انتقاد می کنند و با اشاره به تغییرات مدیریتی طی این سالها، استقلال را از این نظر باشگاه مظلوم وزارت ورزش توصیف می کنند.

در روزهای گذشته صحبت از حضور کاوه رضایی و یک هافبک خارجی در تیم استقلال از سوی مدیران باشگاه مطرح شده که البته هنوز هیچ اتفاق مثبتی در این باره رخ نداده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.