حمله پهپادی آمریکا به عراق و واکنش تند کشور عراق

از سراسر وب

در حمله تروریستی پهپادی به یک خودرو در شرق بغداد، «اركان العلياوی» و «ابو باقر الساعدی» از فرماندهان کتائب حزب‌الله و تیم حفاظت آنها توسط آمریکا به شهادت رسیدند.

سازمان تروریستی سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) رسما به این حمله آمریکا در عراق اذعان کرد و اعلا کرد : فرماندهی که در این عملیات هدف حمله قرار گرفت، مسئول برنامه‌ ریزی مستقیم و مشارکت در حملات به نیروهای ما در منطقه بوده است!

در همین خصوص عراق به حمله آمریکا واکنش تندی نشان داد و گفت به مأموریت ائتلاف آمریکایی پایان می‌ دهیم.

مسئولان عراقی اعلام کردند ،  اقداماتی که نیروهای آمریکایی انجام می‌ دهند دولت عراق را سوق می‌ دهد تا به ماموریت ائتلاف پایان دهد. نیروهای آمریکایی به صورت غیر مسئولانه ارتکاب هر آنچه که تفاهم‌ ها و آغاز گفتگوی دوجانبه را از بین می‌ برد، تکرار می‌ کنند. آنها از طریق یک حمله هوایی در یک محله مسکونی از محله‌ های بغداد، پایتخت عراق اقدام به اجرای یک عملیات ترور کردند. به روشی که اهمیتی برای جان غیر نظامیان و نیز اهمیتی به قوانین بین‌ المللی قائل نبودند. آنها از این طریق صلح داخلی را تهدید کرده و حاکمیت عراق را نقض کرده‌ اند و جان مردم و آحاد ملت ما را بی‌ اهمیت شمرده و خطرناک‌ تر اینکه ائتلاف بین‌ المللی تمامی دلایل و اهدافی را که به خاطر آن این ائتلاف بر روی خاک ما شکل گرفته است، زیر پا می‌ گذارد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.