حمله یک اصلاح طلب به حسن روحانی /کسی به لیست او رأی نخواهد داد /پایان دولت قبل کسی را ناراحت نکرد

از سراسر وب

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات گفت: عمر دولت آقای روحانی با بدنامی و بی‌اعتباری نزد مردم تمام شد و هیچ گونه بهبودی در ترمیم آن اعتمادی که مردم به او داشتند، حاصل نشد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نامه‌نیوز، «علی صوفی» دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات در گفتگو با مهر و با اشاره به احتمال حضور لیستی منتسب به حسن روحانی رئیس جمهوری سابق در انتخابات مجلس امسال، گفت: دولت دوم آقای روحانی علاوه بر اینکه به تعهدات خود عمل نکرد. عقبه رأی خود را کاملاً و عمداً از دست داد و به آن بی‌اعتنایی کرد.

وی افزود: زمانی روحانی کابینه خود را نبسته بود، اصلاح طلبان امیدوار بودند کابینه خوبی بسته شود. اظهارات تندی را مطرح می‌کرد که من حتی یک نفر غیر از عقبه رأی خودم به دولتم راه نخواهم داد؛ اما این جریان به عکس شد. زمانی نگذشت که ایشان در کمال تعجب کابینه‌ای معرفی کرد که شگفت آفرین بود و گرایش به اصول گرایی داشت و از اصلاح طلبان خبری نبود.
روحانی مردم را بشدت مأیوس کرد
عضو جبهه اصلاحات ایران ادامه داد: او مردم را بشدت مأیوس کرد و به افسردگی مردم هم بی‌اعتنا بود.

صوفی با اشاره به هشدارهایش در خصوص نارضایتی مردم تصریح کرد: همان زمان‌ها بنده با مختصر تجربه‌ای که داشتم به شدت نگران بودم که مردم در اعتراض به عملکرد دولت و به ویژه دامن زدن به گرانی‌ها و یأس و ناامیدی به‌وجود آمده از عدم بهبود معیشت زندگی‌شان، به خیابان‌ها بیایند.
صوفی ادامه داد: این مطلب را آن موقع هم به معاون اول رئیس‌جمهور و هم به بیت رهبری منتقل کردم که من وضعیت را این گونه می‌بینم. در نهایت دیدیم که در دی‌ماه ۹۶ این اتفاق افتاد.
وی افزود: همین طور هم این موضوع ادامه پیدا کرد و به سال ۹۸ رسید و آن اتفاقات افتاد و دولت حتی از تصمیم گرفته شده برای بنزین اظهار بی‌اطلاعی کرد. آقای روحانی گفت که صبح فلان روز متوجه افزایش قیمت بنزین شده است. آقای نوبخت هم در پاسخ گفت از کارشناسان بپرسید. در واقع دولت در مقابل مردم واکنش مسئولانه‌ای ارائه نکرد. وزارت کشور حتی دستور تیر در مقابل معترضین داد و تعدادی هم کشته شدند.

پایان دولت روحانی هیچکس را ناراحت نکرد
علی صوفی تأکید کرد: عمر دولت دوم آقای روحانی با بدنامی و بی اعتباری نزد مردم تمام شد و هیچ گونه بهبودی در ترمیم آن اعتمادی که مردم به او داشتند، حاصل نشد.

وی ادامه داد: طبق نظر سنجی‌ها روحانی محبوبیت خود را از دست داد. پایان دولت آقای روحانی هیچکس را ناراحت نکرد. نه هواداران و نه عقبه رأی او ناراحت نشدند. جناح مقابل هم خیلی خوشحال شد.

صوفی با اشاره به عملکرد دولت رئیسی اظهار داشت: با یکدست شدن حاکمیت هم این امید به‌وجود آمد که دست آورده‌ای خوبی خواهیم داشت. وعده‌های گشایش هسته‌ای، اقتصادی و نیز بازگشت ارز به کانال ۱۰ هزار تومان داده شد. اگر چه دولت آقای رئیسی، آقای روحانی را رو سفید کرد و باعث شد گرانی‌ها ادامه پیدا کند و همان سیاست‌ها را که خود معترض بودند، ادامه دادند.

وی ادامه داد: علی‌رغم اینکه که مقام رهبری در همان اولین دیدار دولت جدید منفی بودن شاخص‌های اقتصادی و سلب اعتماد عمومی از دولت را تذکر داده بودند، اما متأسفانه این شاخص‌های اقتصادی منفی‌تر شد و بهبودی حاصل نشد؛ چون برنامه‌ای نبود چینش دولت آقای رئیسی برنامه‌ای و کاری نبود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.