حمله یک دختر ۱۲ ساله به معلم با چاقو

از سراسر وب

یک دختر ۱۲ ساله در فرانسه بعد از حمله با چاقو به معلم و دانش آموزان دیگر در کلاس درس توسط نیروهای پلیس بازداشت شده و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

این حمله با چاقو توسط یک دختر ۱۲ ساله به معلمش خشم بزرگی را در فرانسه برانگیخت. دفتر دادستانی عمومی اعلام کرد در وسط کلاس زبان انگلیسی روز چهارشنبه در شهر رن، دانش آموز یک چاقوی بزرگ را از کیف مدرسه خود بیرون آورد و معلم و همه دانش آموزانی را که او را دوست نداشتند تهدید کرد. معلم دانش آموزان دیگر را از کلاس بیرون فرستاد و از دست دانش آموز فرار کرد.

“فیلیپ آستروک”، دادستان عمومی گفت که هیچ مدرکی دال بر افراط گرایی این دانش آموز وجود ندارد. هفته گذشته معلم این کلاس تلفن همراه این دانش آموز را در کلاس توقیف کرد. حالا این مسئله در حال بررسی است که آیا این حادثه می تواند ارتباطی با جنایت داشته باشد یا خیر. این دختر هنوز مسئولیت کیفری ندارد و حداکثر تا ۲۴ ساعت می تواند در بازداشت پلیس باشد. نتایج معاینه روانپزشکی همچنان در انتظار است.

پس از اینکه حدود دو ماه پیش یک عنصر افراطی معلمی را در آراس در شمال فرانسه با چاقو زد، این کشور در بالاترین سطح هشدار تروریستی قرار گرفت.

در اوایل ماه دسامبر هم یک اقدام تروریستی دیگر در این کشور رخ داد و مرد جوانی با چاقو یک گردشگر آلمانی را در برج ایفل در پاریس زخمی کرد.

بر اثر این حوادث تروریستی تنش در این کشور به همین نسبت به ویژه در مدارس بالاست. به گفته دادستان عمومی، این دانش آموز که به معلم خود در رن حمله کرد در این باره گفت: این اتفاق در آراس افتاد و من نیز همین کار را خواهم کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.