خانم بکهام بعد از مدت ها با عروسش آشتی کرد

از سراسر وب

ویکتوریا بکهام که با نیکولا پلاتز، حدودا یک سال قهر و جنجال داشت، در نهایت در فضای مجازی درباره آشتی اش با همسر بزرگ‌ترین فرزندش، اطلاع رسانی کرده است.

ویکتوریا بکهام عکس‌هایی از دورهمی خانواده بکهام با حضور نیکولا پلاتز و بروکلین بکهام را به اشتراک گذاشته است.

ویکتوریا بکهام و نیکولا پلاتز سرانجام از رورهای قهر و جدالشان گذر کرده‌اند.

رابطه تازه و صمیمی این مادرشوهر رو عروس از عکس‌های دوست داشتنی که ویکتوریا در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته، آشکار شده است.

این خانم طراح مد، تصاویری از خانواده خود را در صفحات اجتماعی خود قرار داده است. این تصاویر شامل پسر ارشد خانواده بکهام، بروکلین بکهام و همسر بازیگرش نیکولا پلاتز نیز هست.

این تصاویر به سبک خود شگفت انگیز هستند. نیکولا که از زمان ازدواجش با بروکلین جایی در میان تصاویری که ویکتوریا بکهام به اشتراک می‌گذاشت نداشت، بلاخره جای خود را در رسانه‌های اجتماعی مادرش باز کرد.

آخرین مکالمه شیرین میان این دو خانم در فضای مجازی زمانی اتفاق افتاد که ویکتوریا بکهام جدیدترین عکس‌های خانواده خود را به اشتراک گذاشته است.

در این تصاویر می‌توان ویکتوریا و دیوید بکهام را به همراه بروکلین و همسرش نیکولا، کروز و هارپر دو فرزند دیگر این خانواده دید.

پویکتوریا در توضیح این عکس‌ها نوشت : «یک آخر هفته شاد. من عاشق تک تکتان هستم.» در بخش نظرات، نیکولا پلتز به یکی از عکس‌ها که همسرش را در کنار هارپر، تنها دختر خانواده بکهام به تصویر کشیده بود واکنش نشان داد.

جنجال خانواده بکهام بلاخره به پایان رسید!

عروس خانواده بکهام همچنین برخی از این عکس‌ها را در حساب کاربری خود به اشتراک گذاشت. او در توضیح این عکس نوشت: «زمان فوق العاده‌ای را با شما گذراندم. همه شما را خیلی دوست دارم.»

مدت کوتاهی پس از ازدواج بروکلین بکهام و نیکولا پلاتز  به گزارش وقت صبح گزارشاتی از مشکلات میان ویکتوریا بکهام و عروسش منتشر شد. بر طبق این گزارشات مشکلات میان آن‌ها زا روز عروسی زوج جوان آغاز شد.

حتی با این وجود که نیکولا و ویکتوریا بارها این شایعات را در مصاحبه‌های خود رد کردند، طرفداران بر نظر خود پافشاری می‌کردند. به اعتقاد طرفداران این موضوع که آن‌ها دیگر مانند سابق در شبکه‌های مجازی با یکدیگر در ارتباط نیستند نشانه واضحی از مشکلاتشان است.

از زمان اولین سالگرد عروسی نیکولا و بروکلین، رابطه آن‌ها با خانواده بکهام رو به بهبودی رفته است و طرفداران این خانواده در نهایت پذیرفته‌اند که مشکلات میان این زوج جوان و خانواده مشهور بکهام برطرف شده است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. سعید ‌ می گوید

    از.مادری‌شایسته‌مثل‌ویکتوریا‌بعیدبود‌که‌باعروس‌بچه‌سال‌نوجوانش‌یکسال‌قهرباشد‌هرچندنیکولا‌هم‌بایداحترام‌مادردومش‌را‌نگه‌دارد‌

  2. مرد مجرد می گوید

    خدا رو شکر کامنت سعیدم تایید میکنم ایشالا که همه کدورتا برطرف بشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.