خبر جنجالی “سردار آزمون” درباره زندگی شخصی اش

از سراسر وب

سردار آزمون مهاجم بایر لورکوزن آلمان با انتشار یک استوری ویژه در صفحه اینستاگرام اش مخاطبین اش را با خبر پدر شدن اش غافلگیر کرده است.به نظر می رسد سردار آزمون روزهای تلخ گذشته را پشت سر گذاشته، و این روزها دوباره شانس با او یار شده است.

چرا که در چند روز گذشته با عملکرد درخشان اش در بایرلورکوزن و گلزنی اش برای این تیم، دوباره نامش بر سر زبان ها افتاده است.اما ساعاتی پیش ستاره ایرانی بوندس لیگا در اقدامی جالب توجه با انتشار یک استوری در اینستاگرام اش دنبال کنندگان اش را به شدت غافلگیر کرد.

او در این استوری با انتشار تصویری از لحظه شادی پس از گل اش در برابر فرایبورگ آلمان نوشت که این گل را به فرزند در راه اش تقدیم کرده است.

البته سردار در حالی خبر پدر شدن اش را اعلام کرد که که در یک سال اخیر اخبار جنجال برانگیزی مبنی بر اینکه او در کشور روسیه یک دختر دارد در رسانه های داخلی و خارجی منتشر شده که آزمون آنها را تکذیب کرده است.وضعیت عجیب سردار آزمون در فرانسه همه را به خنده انداخت

به نظر می رسد پس از پیروزی شیرین بایر لورکوزن در مقابل موناکو و گلزنی سردار برای تیم اش، او دوباره به روزهای اوج اش برگشته است.

چرا که در ماه های گذشته شانس با سردار یار نبود، مصدومیت شدید او و نتایج ضعیف تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همگی سبب شده بود او عملکرد خوبی در لیگ آلمان نداشته باشد.اما گلزنی شب گذشته او در اولین بازی های لیگ اروپا در فرانسه ثابت کرد، ستاره ایرانی بایر لورکوزن قصد دارد به روزهای خوب فوتبالی اش برگردد.

با این وجود سردار ساعات گذشته با انتشار یک استوری عجیب و خنده دار در اینستاگرام اش سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

او در اقدامی جالب با انتشار یک یادداشت متفاوت از دنبال کنندگان اش سوال کرده که چرا در موناکو رستوران ایرانی وجود ندارد.

البته که برخی از کاربران این استوری سردار را شوخی دانسته اند، اما عده ای هم معتقدند او بعد از برد مقابل موناکو و گرفتن روحیه ای مضاعف هوس غذای ایرانی کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.