خبر شوکه کننده در مورد بیماری پردیس افکاری

از سراسر وب

پردیس افکاری بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون و مدرس سینما در آموزشگاه آزاد سینمایی مسعود کیمیایی، به دلیل سرطان کبد در بیمارستانی در جنوب تهران بستری شده است.

الهام پاوه نژاد با انتشار خبری اعلام کرد که پردیس افکاری به سرطان مبتلا شده است. او نوشته: دوستان خبرنگار پیگیر وضعیت پردیس افکاری باشیم، امروز متوجه شدم در بیمارستانی دورافتاده درگیر درمان سرطان شده، کمک کنیم شاید نهادهای مربوطه کاری انجام دهند.

پردیس افکاری در نیمه دهه نود و در اوج پیوستن هنرمندان به شبکه ماهواره‌ای جم بخاطر بیکاری ناشی از عملکرد علی جنتی و حجت‌الله ایوبی در وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان سینمایی دولت روحانی، مجبور به مهاجرت کاری شد.

پردیس افکاری تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی رشته بازیگری و کارگردانی ادامه داد. او در سن ۱۶ سالگی به مدرسه هنرپیشگی آناهیتا راه یافت و دوره دو ساله بازیگری را در آن مرکز گذراند.

پس از آن فعالیت هنری خود را ابتدا در عرصه تئاتر و پس از آن در سینما و تلویزیون شروع کرد. او در مدت حضور خود در تلویزیون علاوه بر بازی در سریال های «فکر پلید» و «طریق عشق»، در برنامه های عروسکی «بزبز قندی» و «هادی و هدی» به عنوان بازیگر عروسکی نیز به فعالیت پرداخت.

قلاده‌های طلا و گیرنده (۱۳۹۰)، شیرین قناری بود (۱۳۹۰)، شور شیرین (۱۳۸۸)، کیفر (۱۳۸۸)، بانی چاو (۱۳۷۴)، پرواز را به خاطر بسپار (۱۳۷۱)، برخورد (۱۳۷۰)، دخترک کنار مرداب (۱۳۶۸)، گزل (۱۳۶۸) از آثار سینمایی اوست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.