خبر مهم درباره آزمون استخدامی شرکت نفت

از سراسر وب

ايسنا : با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت تمدید شد.
پیش از این اعلام شده بود که مهلت ثبت‌نام آزمون شرکت‌های تابعه وزارت نفت به منظور استخدام نیروی انسانی متعهد، شایسته و توانمند در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های تحصیلی مختلف در سال ۱۴۰۱ روز یکشنبه، ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد که این مهلت تا ۱۰ فروردین ماه سال جاری تمدید شده است.

در این زمینه سازمان سنجش آموزش کشورر اعلام کرد که پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت های تابعه وزارت نفت سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ و اطلاعیه‌های مورخ ۱۸ و ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ضمن اعلام اصلاحات جدید به شرح ذیل، به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی مذکور میرساند با توجه به اصلاحات اعلام شده مهلت ثبت نام نیز تا روز پنجشنبه مورخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ تمدید می‌شود.
متقاضیان می‌توانند به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

باتوجه به اصلاحات اعلام شده امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شده است. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا پایان مهلت ثبت نام (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) ،نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند
الف) اصلاحیه مربوط به محل خدمت رشته محل ها:

ـ محل خدمت کد رشته محل (۱۰۷۸۵) از چهارمحال و بختیاری-شهرکرد-فارسان به چهارمحال و بختیاری-فارسان اصلاح می‌شود.

ـ محل خدمت کد رشته محل (۱۰۶۵۲) از کرمانشاه- قصرشیرین- پاطاق به کرمانشاه- پاطاق اصلاح می‌شود.

ـ محل خدمت کد رشته محل (۱۰۶۳۱) از تهران- تهران- قوچک به تهران- لواسان- قوچک اصلاح می‌شود.

ـ محل خدمت کد رشته محل (۱۰۶۳۲) از تهران- تهران- مغانک به تهران- دماوند – مغانک اصلاح می‌شود.

ب) اصلاحیه مربوط به شرایط احراز تحصیلی کد رشته محل‌ها:

ـ مقطع تحصیلی لیسانس به شرایط احراز تحصیلی کد رشته محل‌های ( ۱۰۰۲۶ )و ( ۱۰۰۲۸) اضافه میگردد.

ـ رشته‌های تحصیلی مهندسی مواد ( کد ۳۱۳۱۶)،مهندسی مواد و متالورژی- مهندسی مواد (کد ۳۵۳۰۶)، مهندسی مواد- متالورژی صنعتی (کد ۳۵۳۰۷ ) با مقطع تحصیلی لیسانس به شرایط احراز تحصیلی کد رشته محل های ۱۰۲۰۴ ،۱۰۲۱۱ ،۱۰۲۱۲ ،۱۰۲۱۳ ، ۱۰۲۱۴ ،۱۰۲۱۵و ۱۰۲۱۶ اضافه می‌شود.

ـ رشته‌های تحصیلی مهندسی مواد گرایش جوشکاری (کد ۳۲۳۹۱)،مهندسی مواد گرایش خوردگی و حفاظت مواد (کد ۳۱۳۱۸)، مهندسی مواد گرایش شناسایی و انتخاب مواد (کد ۳۱۳۲۰)،مهندسی‌مواد گرایش مواد پیشرفته (کد ۳۵۳۰۸) و مهندسی متالورژی و مواد (کد ۳۵۳۰۵ ) با مقطع تحصیلی فوق لیسانس به شرایط احراز تحصیلی کد رشته محل های ۱۰۲۰۷ ،۱۰۲۰۸ ،۱۰۲۰۹ و ۱۰۲۱۰ اضافه می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.