خداحافظی جنجالی مرجان محتشم از دنیای بازیگری / مدام پیشنهاد شرم آور داشتم !

از سراسر وب

مرجان محتشم گفته است خیلی به بازیگر علاقه داشت اما بخاطر پیشنهادهای نامشروع و تن ندادن به این پیشنهادها از دنیای بازیگری کنار گذاشته شده است و دیگر کسی به او کار نداده است.

مرجان محتشم گفته است خیلی به بازیگر علاقه داشت اما بخاطر پیشنهادهای نامشروع و تن ندادن به این پیشنهادها از دنیای بازیگری کنار گذاشته شده است و دیگر کسی به او کار نداده است.

مرجان محتشم متولد ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.تحصیلکرده مقطع دبیرستان می باشد که از ۲۵ سالگی وارد عرصه بازیگری شد تا اینکه سال ۱۳۷۹ با نقش خانم کوچیک (شهربانو) به شهرت عجیبی رسید.او حالا سالهاست بدلیل رد پیشنهاد رابطه نامشروع ، توسط مافیا از بازیگری کنار گذاشته شد.

پس از گذراندن دوره های تجربی بازیگری اولین بار در سال ۱۳۷۳ زمانی که ۲۵ ساله بود با حقیقت آیینه به کارگردانی اسماعیل میهن دوست جلوی دوربین رفت.

0

در سال ۱۳۷۵ با سریال بهشت گمشده به کارگردانی کامران قدکچیان درخشید تا اینکه سال ۱۳۷۸ با سریال پس از باران در نقش خانم کوچیک به شهرت رسید. در این سریال محمود پاک نیت ، کتایون ریاحی ، جمیله شیخی و رحیم نوروزی هم حضور داشتند.

1

من در اوج دوران بازیگری ام هم بارها عنوان کرده بودم که بازیگری نیستم که تنها ماندن در عرصه بازیگری را سرلوحه اهدافم قرار دهم و بخواهم به هر قیمتی بازی کنم

متأسفانه برخی از بازیگران با تن دادن به روابط نا مشروع برای خود جایگاهی در سینما دست و پا می ‌کنند ، کاری که من حاضر شدم به قیمت حذف شدنم از عرصه بازیگری به آن تن ندهم

محتشم اولین و آخرین تجربه اش در سینما سال ۱۳۸۱ با فیلم رز زرد بود و سال ۱۳۸۵ هم در سریال پرواز در حباب آخرین بار جلوی دوربین رفت. او سال ۱۳۸۷ هم در تله فیلم ستاره من و نامادری آخرین فعالیت خود را انجام داد.

مرجان محتشم

بیماری مرجان محتشم

مرجان محشتم سال ۱۳۹۱ در ۴۳ سالگی درگیر بیماری سختی شد که حتی برای تامین هزینه های درمان نیز با مشکل مواجه شد. او می گوید من در حال حاضر از داشتن یک دفترچه بیمه هم محروم هستم و تنها با طراحی داخلی ساختمان امرار معاش و گذران زندگی می‌ کنم. از طرفی حتی نوشته هی من هم به دلیل مرجان محتشم بودن چاپ نمی شود.

منبع: پنجره

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.