خواننده پاپ: عادت کرده ایم که بشنویم سال بعد بهتر از امسال نیست

از سراسر وب

خواننده شناخته شده کشورمان با اشاره به پیش‌بینی‌های مردم و برخی کارشناسان در خصوص شرایط اقتصادی در سال جدید گفت: امیدوارم پیش بینی‌ها درست نباشد و سال جدید، مردم یک زندگی کم تنش را داشته باشند.
قاسم افشار از نخستین خوانندگان موسیقی پاپ پس از انقلاب می گوید با اتفاقاتی که درسال ۱۴۰۱در کشور افتاد چرخه تولید موسیقی ایران برای حدود چهار تا پنج ماه تعطیل شد. من هم مانند خیلی از خواننده‌ها و اهالی موسیقی بیکار نشستم. برای امسال هم منتظرم ببینم چه اتفاقی می افتد.
امیدوارم پیش بینی ها برای سال ۱۴۰۲ درست نباشد!

از قاسم افشار درباره پیش بینی اش برای سال جدید پرسیدیم که گفت: «هرچند خیلی خوش بین نیستم و نمی توانم آینده را پیش‌بینی کنم اما امیدوارم امسال اتفاقات خوبی در شرایط اقتصادی رقم بخورد. چون آن طور که از کسبه و بازاری ها و کارشناسان شنیدم سال ۱۴۰۲ هم درگیر همین رکود، تورم و… هستیم. نکته ناراحت کننده این است که مردم در سال های گذشته فشارهای معیشتی و اقتصادی زیادی را تحمل کرده اند و دیگر جایی برای تحمل بیشتر نمانده است. برای همین امیدوارم این پیش بینی ها درست نباشد و سال جدید، مردم یک زندگی آرام، بی دغدغه و بدون ناراحتی و استرس را تجربه کنند.»

او ادامه می‌دهد: البته ما به این شرایط عادت کرده ایم و الان همه ایرانی ها خودشان به نوعی اقتصاددان شده اند و برای همین هم می‌گویند هیچ وقت سال بعدمان بهتر از سال قبل نبوده! ولی بازهم می‌توان امیدوار بود با اتفاقات اخیری که رخ داده، دغدغه‌های اقتصادی مردم در سال جدید تا حدی کم شود و همه زندگی کم تنشی را تجربه کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.