دختر مورد علاقه‌ام را در ماشین پسری دیگر دیدم؛ راننده را کشتم

از سراسر وب

پسری جوان که با همدستی دوستش در یک نزاع مرتکب قتل شده بود بعد از دستگیری به جرمش اعتراف کرد.
پسر جوان وقتی دختر مورد علاقه‌اش را در خودروی فردی دیگر دید با راننده درگیر شد او را کشت.

به گزارش اعتمادآنلاین، ماموران پلیس وقتی از درگیری با سلاح سرد میان دو موتورسوار با راننده یک دستگاه خودرو سواری مطلع شدند به محل حادثه در شورآباد کهریزک رفتند.

ماموران در محل حادثه پی بردند ۲ جوان ۲۰ و ۲۱ ساله سوار بر موتورسیکلت، مسیر یک دستگاه خودرو سواری را بستند و پس از پیاده شدن راننده خودرو که مردی ۳۰ ساله بود او را با ضربات متعدد چاقو به گردن و کمر مجروح و فرار کردند. راننده زخمی بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد و پس از آن دستگیری عاملان جنایت در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

ماموران در نهایت توانستند با انجام تحقیقات میدانی و بررسی سرنخ‌های به جا مانده در کمتر از ۷۲ ساعت مخفیگاه قاتلان را در محدوده امین‌آباد شناسایی و آنها را دستگیر کردند.

متهمان ۲۰ و ۲۱ ساله پس از دستگیری در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل پس از درگیری با مقتول اعتراف کردند.

متهم اصلی پرونده در اظهارات خود در خصوص انگیزه درگیری و ارتکاب جنایت عنوان داشت: به همراه یکی از دوستان، در محله نشسته بودیم که ناگهان دختری که به او علاقه مند هستم را سوار یک دستگاه خودرو سواری شخصی دیدم که راننده آن فردی جوان بود؛ به تحریک و اصرار دوستم، برای بررسی موضوع ماشین را تعقیب و در ترافیک پشت چهارراه به آنها رسیدیم. در حالی که در حالت عادی قرار نداشتم، با راننده درگیر شدیم و وی را مورد ضربات چاقو قرار دادیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.