دلایل این بازیگر مشهور برای اجازه بازیگری ندادن به دخترانش

از سراسر وب

بازیگر بریتانیایی موفق، امیلی بلانت در جدیدا  در یک مصاحبه گفته است که نمی‌خواهد دخترانش وارد شغل خودش که بازیگری است بشوند!

امیلی بلانت بازیگر ۴۰ ساله بریتانیایی علی رغم موفقیتش در هالیوود این صنعت را مکانی مناسب کودکان نمی‌داند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، امیلی بلانت چهره اصلی شماره جدید مجله مشهور هارپر بازار بریتانیا است.

این خانم بازیگر در مصاحبه خود درباره بازیگری و مسئولیت‌های یک مادر صحبت کرده است.

امیلی بلانت فاش کرده است که نمی‌خواهد دو دخترش راه بازیگری او را دنبال کنند، زیرا این صنعت می‌تواند برای زنان بسیار ناامیدکننده باشد.

این بازیگر ۴۰ ساله همچنین افزود که در صنعت بازیگری زنان از نظر ظاهری بسیار بیشتر از مردان مورد قضاوت قرار می‌گیرند.

موضوعی که زنان بازیگر مجبور به تحمل آن هستند.

امیلی در سال ۲۰۱۰ با جان کرازینسکی بازیگر آمریکایی ازدواج کرده است. این خانم بازیگر همچنین اضافه کرد که موفقیت بزرگ او در هالیوود هنوز برای فرزندانش هیجان‌انگیز نیست و آن‌ها کاملاً نسبت به شهرت پدر و مادرشان بی‌تفاوت هستند.

این در حالی است که امیلی با نقش آفرینی در فیلم پرفروش کریستوفر نولان به نام اوپنهایمر، به موفقیت بزرگی دست یافته است.

این ستاره درباره نقش خود در این فیلم جدید توضیح داد که بازی در نقش یک دانشمند با استعداد که در جامعه دهه ۵۰ میلادی با یک زن خانه دار فرقی نداشته، برای او جالب بوده است.

صحبت‌های خانم بازیگر درباره نقش جدیدش!

امیلی بلانت همچنین افزود که به لطف تجربه خود از هالیوود، سعی می‌کند والدین دخترانی را که می‌خواهند بازیگری را دنبال کنند، دلسرد کند.

او درباره این موضوع گفت: «وقتی مردم به من می‌گویند “دخترم می‌خواهد بازیگر شود” خوشحال نمی‌شوم. دوست دارم به آن‌ها بگویم “این کار را نکن!” بازیگری صنعت سختی است و می تواند بسیار ناامید کننده باشد. بسیاری از مردم می‌گویند که نباید انتقادات را به خودمان بگیریم. با این حال این انتقادات کاملاً شخصی هستند. به خصوص زمانی که از ظاهرتان را مورد قضاوت قرار می‌دهند.»

امیلی در مورد نقش خود در فیلم اوپنهایمر گفت: «ایده‌های او برای زندگی‌اش قطعاً با ایده‌آل زنان خانه‌دار دهه ۱۹۵۰ مطابقت نداشت. او دانشمند بزرگی بود، اما محدود به دورانی بود که در آن زندگی می‌کرد.»

این خانم بازیگر به گزارش وقت صبح افزود: «بسیاری از زنان چند نسل جلوتر نیز اجازه نداشتند که شغل و بچه‌هایشان را با هم داشته باشند. این انتظار وجود داشت که باید میان این دو انتخاب کنند. اگر شغل خود را انتخاب می‌کردند، با بدبینی شدیدی مواجه می‌شدند.»

اوپنهایمر بر زندگی فیزیکدان نظری آمریکایی جی. رابرت اوپنهایمر تمرکز دارد که مدیر آزمایشگاه لوس آلاموس مسئول ساخت اولین بمب اتمی در پروژه منهتن بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.