دولت بایدن چاره‌ای جز حمله به سپاه نخواهد داشت

از سراسر وب

در حالی که بایدن برای حفظ حلقه خود در خاورمیانه تلااش می‌کند، میلر می‌گوید که ممکن است یک منطقه تنها یک حمله ناگوار یا تروریستی با یک جنگ تمام عیار فاصله داشته باشد.

به گزارش تازه‌نیوز، آرون دیوید میلر از بنیاد کارنگی برای صلح بین‌المللی به اکونومیست می‌گوید: «دولت می‌داند که مشکلی بدون راه‌حل در پیش دارد که فقط می‌تواند برای مدیریت آن تلاش کند.»

بهترین امید بایدن این است که اسرائیل به زودی پیروز شود، یا حداقل جنگ در غزه را متوقف کند، و بدین ترتیب از خشمی که در سراسر منطقه ایجاد شده، بکاهد. اما اسرائیل نه حماس را سرکوب کرده و نه گروگان هایش را بازگردانده است و نشانه‌های کمی از آمادگی آن‌ها برای توقف جنگ وجود دارد. تعداد کشته شدگان فلسطینی از ۲۵ هزار نفر گذشته است. برخی اسرائیل را به نسل کشی متهم می‌کنند. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، به صراحت درخواست بایدن برای تشکیل کشور فلسطین را رد کرده است.

در حالی که بایدن برای حفظ حلقه خود در خاورمیانه تلاش می‌کند، میلر می‌گوید که ممکن است یک منطقه تنها یک حمله ناگوار یا تروریستی با یک جنگ تمام عیار فاصله داشته باشد. اگر این روند ادامه پیدا کند و یکی از این حملات واقعاً منجر به کشته شدن تعداد قابل توجهی از آمریکایی‌ها شود، دولت چاره‌ای جز حمله به سپاه پاسداران نخواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.