رئیس‌جمهور فرانسه، رئال‌مادرید را تهدید کرد

از سراسر وب

خبرآنلاین: قرارداد کیلیان امباپه با پاریسی ژرمن پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در پارک دو پرنس ندارد و انتظار می‌رود که خیلی زود پیوستنش به رئال مادرید به صورت رسمی اعلام شود.

در گزارش ورزش سه آمده است:رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ قرار است از اواخر خرداد ماه برگزار شود و این بازیکن هم به عنوان اصلی‌ترین ستاره تیم ملی فرانسه به همراه این تیم در آلمان حضور خواهد داشت تا در کنار هم تیمی‌هایش برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات تلاش کند

مدیران رئال مادرید صراحتا اعلام کردند که خواهان حضور این ستاره فرانسوی در اردوی این تیم پس از رقابت‌های یورو هستند و اجازه حضور او در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ که قرار است در مرداد ماه به میزبانی پاریس برگزار شود را نخواهند داد.

ماکرون در گفتگو با خبرنگاران درباره المپیک اظهار داشت:« ما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا تیمی اهل رقابت و قدرتمند در المپیک داشته باشیم. من اطمینان زیادی به باشگاه‌های فرانسوی و اروپایی برای این رقابت‌ها دارم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا منظورش از این حرف، اشاره به رییس رئال مادرید است گفت:« بله، دقیقا. من دقیقا به همین موضوع اشاره دارم.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.