رضا قوچان نژاد از درخت بالا رفت!

از سراسر وب

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران، رضا قوچان نژاد، جدیدا عکسی از سفر اخیرش به ایران و شهر تهران را در صفحه مجازی خود به انتشار در آورده است .

رضا قوچان نژاد در زمان بازیگری اش در زمین فوتبال یکی از محبوب ترین کاپیتان های فوتبال ملی ایران بوده است.

حتی اکنون که او مدت ها است از فوتبال خداحافظی کرده است، همچنان طرفداران گسترده ای او را در صفحه شخصی اش دنبال می کنند.با این حال گوچی در هفته های اخیر به همراه خانواده اش برای تعطیلات به ایران سفر کرده بود.

همین امر باعث شده که او حالا و پس از بازگشت به هلند تصاویر جذابی را که در این سفر ثبت کرده با مخاطبان اش به اشتراک بگذارد.

در همین خصوص حالا ستاره پیشین تیم ملی عکس خاصی را از خودش در خیابان های تهران منتشر کرده است.او در این استوری بامزه نشان داده که به مانند روزهای کودکی و به رسم ایام قدیم در حرکتی خطرناک به بالای درختان رفته و عکسی گرفته است.

خاطره بازی قوچان نژاد با پیکان در کوچه و پس کوچه های تهران

رضا قوچان نژاد یا همان گوچی معروف فوتبال ایران این روزها به همراه خانواده اش برای مسافرت به تهران سفر کرده است.

البته ظاهرا ستاره اسبق تیم ملی فقط برای دیدار خانواده، نزدیکان و تهران گردی به ایران سفر نکرده است.

بلکه او برای افتتاحیه یک مرکز زیبایی متعلق به ساره بیات خواهر همسرش این سفر را تدارک دیده است.این در حالی است که در روزهای اخیر انتشار تصاویر جالبی از دیدار و عکس یادگاری محمدرضا گلزار با قوچان نژاد هم در این مرکز توجه کاربران را جلب کرده بود.

در همین خصوص حالا مهاجم پیشین تیم ملی تصویر جالبی از تهران گردی این روزهای اش در صفحه شخصی اش منتشر کرده که مورد استقبال هواداران اش قرار گرفته است.

قوچان نژاد با انتشار تصویر یکی از کوچه های قدیمی و جذاب تهران که یک خودروی پیکان وانت در آن پارک کرده، علاقه اش به نوستالژی را به رخ کاربران کشیده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.