رنگ موی جدید سلنا گومز

از سراسر وب

بازیگر و خواننده آمریکایی، سلنا گومز، یک تصویر جدید از ظاهر خود که موهای بلوندی دارد به همراه لیوان گرانقیمت ۱.۳ هزار دلاری منتشر کرده است.

سلنا گومز خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی که با موهای مشکی خود شناخته می‌شود تغییر طاهر داده است.

سلنا گومز موهای تیره رنگ خود را بلوند کرده است. این خانم ستاره ۳۰ ساله برای اولین بار طاهر جدید خود را در شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته است. لیوانی که بر روی میز این ستاره به چشم می‌خورد ۱.۳ هزار ذلار قیمت دارد!سلنا گومز در آخرین استوری‌های صفحه اینستاگرام خود از رنگ موی جدیدش پرده برداری کرد. در این عکس می‌شود لیوان چندبار مصرف و گران قیمت این ستاره را نیز مشاهده کرد.

به نظر می‌رسد مدتی از رنگ شدن موهای سلنا گومز گذشته باشد. خانم خواننده به تازگی از ظاهر جدیدش رونمایی کرده است.

با این حال می‌توان رشد ریشه‌های تیره رنگ موهای او را در این عکس‌ها به خوبی مشاهده کرد.

جنجال اینترنتی سلنا گومز و حمایتش از استعمار کودکان!

سلنا این عکس‌های جدید را در حالی منتشر می‌کند که آخرین پست اینستاگرامی‌اش جنجال بزرگی در پی داشت. او عکسی از خود در کنار دوستانش را در اینستاگرام منتشر کرد. در این عکس سلنا یک بلوز از برند مشهور بالنساگا به تن دارد.

این پست به خشم ۴۲۱ میلیون دنبال کننده او در این فضای مجازی منجر شد. به گزارش وقت صبح کاربران اینترنتی این ستاره را متهم به تایید و تبلیغ رویکردهای این برند می‌کنند. برند لوکس بالنسیاگا مدت‌هاست که متهم به استعمار کودکان شده است.

طرفداران این خانم خواننده از او به عنوان شخصی که زمانی جوان‌ترین سفیر یونیسف و مدافع جدی حقوق کودکان بوده است چنین انتظاری نداشتند.

همچنین گروهی از طرفداران ناامیدی خود از ستاره محبوبشان را اعلام کردند.

برند بالنسیاگا پس از دریافت واکنش‌های منفی در سال گذشته در پی راهی برای مدیریت بحران است. کمپین تبلیغاتی نگران‌کننده این برند در رابطه با اسارت کودکان تاثیر منفی زیادی به وجهه و میزان فروش این برند داشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
3 نظرات
  1. S می گوید

    به درک که رنگ جدید گذاشه اسکول

    1. Sahar می گوید

      ?

  2. ناشناس می گوید

    خب که چی؟ ?

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.