روزنامه دولت همچنان دلالان را مقصر افزایش نرخ دلار می‌داند!

از سراسر وب

روزنامه ایران نوشت: دلالان با نیت‌های اقتصادی و سیاسی آخرین تلاش‌های خود را برای افزایش نرخ ارز از طریق کانال‌های تلگرامی انجام می‌‌دهند

روزنامه دولت همچنان دلالان را مقصر افزایش نرخ دلار می‌داند!

روزنامه دولتی ایران، دلالان را مقصر افزایش نرخ ارز معرفی کرده و وعده داده با آغاز بکار مرکز مبادله ارز و طلا آخرین سنگر دلالان فتح خواهد شد!

به گزارش ایران، شمارش معکوس برای آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلا، شروع شده است. مرکزی که به اعتقاد کارشناسان، نرخ‌سازی را به صورت کامل در اختیار می‌‌گیرد و بدین ترتیب آخرین سنگر دلالان و واسطه‌ها هم فتح خواهد شد.

این روزنامه در ادامه نوشته است: طی هفته‌های اخیر، پازل سیاست‌های جدید ارزی بانک مرکزی در حال تکمیل است و با اضافه شدن هر تکه از این پازل، قیمت‌ها شفاف‌تر و رسمی‌تر می‌‌شود تا جایی که دیگر نرخ واحد و اصلی بازار ارز در مرکز مبادلات ارز و طلا کشف خواهد شد. این مرکز با توجه به اینکه قرار است به تمام نیازهای ارزی حتی خدماتی پاسخ دهد، خیابان فردوسی و سبزه میدان را از متقاضیان ارز خالی می‌‌کند؛ چرا که متقاضیان می‌‌توانند بدون محدودیت و در کمترین زمان ارز مورد نیاز خود را با نرخ‌هایی رسمی و منطقی خریداری کنند و دیگر به دلالان محتاج نباشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.