رونالدو از زندگی گذشته اش پرده برداشت :برای حمایت از خانواده ام گدایی می کردم

از سراسر وب

کریس رونالدو مجبور بود خیابان‌ها را تمیز کند و برای حمایت از خانواده‌اش در سائوپدرو، مادیرا، غذا گدایی کند.کریستیانو رونالدو ۳۸ ساله با گدایی برای غذا در سائوپدرو، مادیرا بزرگ شد.او اکنون یکی از موفق ترین فوتبالیست های قرن ۲۱ است و از معدود میلیاردرهای ورزشی است.

رونالدو که حالا ۷۸۹ میلیون پوند ارزش دارد، از مادر و سه خواهر و برادرش حمایت می‌کند.

کریستیانو رونالدو در فقر نسبی بزرگ شد. او مجبور بود خیابان‌ها را تمیز کند و برای حمایت از خانواده‌اش در سائوپدرو، مادیرا، غذا گدایی کند.

و کوچکترین فرزند از چهار فرزندی است که در سال ۱۹۸۵ پس از چندین تلاش ناموفق برای سقط جنین از مادرش دولورس دوس سانتوس (Dolores dos Santos) و پدرش خوزه دینیس آویرو (Jose Dinis Aveiro) به دنیا آمد.

پدر رونالدو که به روایت خودش تقریبا هر روز مست بود، باغبان پاره وقت بود و پس از جنگیدن برای ارتش پرتغال در طول جنگ استقلال آنگولا، از مشکلات روانی رنج می‌برد.

رونالدو در مصاحبه با پیرز مورگان، مجری تلویزیونی گفت که خانواده اش برای تهیه غذا مشکل داشتند و او بیرون از مک دونالد در کنار استادیومی که پدرش به عنوان تدارکاتچی در آن کار می‌کرد گدایی می‌کرد.

کریستیانو رونالدو و پدرش

پدر رونالدو هرگز نتوانست اوج موفقیت او را ببیند، زیرا در سال ۲۰۰۵ بر اثر نارسایی کبدی درگذشت؛ زمانی که تنها دو سال از دوران حرفه ای رونالدو در اولدترافورد می‌گذشت.رونالدو درباره پدرش گفت: «واقعا نمی‌توانم بگوی پدرم را ۱۰۰ درصد می‌شناسم. او یک آدم مست بود.

هرگز با او صحبت نکردم و یک مکالمه معمولی با هم نداشتیم. سخت بود.»

با وجود سختی ها، او در خانواده‌ای صمیمی با یک برادر بزرگتر به نام هوگو، ۴۸ ساله، و دو خواهر بزرگتر به نام های الما، ۴۹ ساله و لیلیانا کاتیا، ۴۵ ساله، بزرگ شد که به او توجه می‌کردند و اصطلاحا لوسش می‌کردند.

گفته می‌شود زمانی که رونالدو به مدرسه می‌رفت «بچه ننه» صدایش می‌زدند، چون وقتی به خواسته‌اش نمی‌رسید گریه می‌کرد.

همچنین شایعه شده است که یک بار پس از پرتاب کردن صندلی به سمت معلمش از مدرسه اخراج شد و ادعا کرد که به او بی احترامی شده بود.CR7 خیلی زود، در ۱۴ سالگی، ترک تحصیل کرد و به دنبال علاقه اش یعنی فوتبال رفت.

او در سال ۲۰۰۲ وقتی ۱۶ سال داشت به اسپورتینگ سی پی پیوست و به سرعت با الکس فرگوسن از منچستریونایتد قرارداد امضا کرد، جایی که نام خود را به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست های جهان مطرح کرد و ثروت زیادی به دست آورد.

و این آغاز مسیر زندگی فوتبالی شگفت انگیز اعجوبه دنیای فوتبال بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.