رکورد جابجایی ۵۰ هزار مسافر از فرودگاه مهرآباد در یک شبانه روز

از سراسر وب

رکورد جابجایی مسافر در اولین روز تعطیلات روزهای پایانی چهلمین دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی از فرودگاه مهرآباد شکسته شد به گونه ایی که طی ۲۴ ساعته گذشته ۳۸۸ پرواز ورودی و خروجی در مهرآباد انجام شده که این تعداد پرواز طی دو سال گذشته بی سابقه بوده است.

در حالی که تعطیلات ۶ روزه پیش رو است و مسافران در این ایام با توجه به افزایش حجم زیاد ترافیکی ترجیح می دهند از ناوگان حمل ونقل عمومی استفاده کنند و در این شرایط بسیاری از مسافران سفر با هواپیما را ترجیح می دهند بنابراین در این ایام تعداد سفرهای هوایی در مسیرهای داخلی افزایش یافته است و با توجه به افزایش مجوز پروازهای داخلی تعداد نشست و برخاست پروازها رشد چشم گیری داشته است و به نوعی رکود پروازی در مهرآباد شکسته شد.

بر اساس این گزارش در حال حاضر بیشترین مسیر پروازی طی امروز به مشهد بوده است و به نوعی رتبه اول را در بین شهرهای مقصد دارد.

طبق آخرین اعلام شرکت فرودگاه‌ ها و ناو بری هوایی و فرودگاه مهرآباد رکورد پروازهای مسافری مهرآباد شکسته شد و  این اولین بار طی دو سال گذشته است که مهرآباد به این رکورد پروازی دست یافته است و بیش از ۵۰ هزار مسافر با این تعداد پرواز در طی یک شبانه روز جابجا شده اند.

حال با توجه به آنکه میزان تقاضا و عرضه در بحث بلیت هواپیما بسیار زیادتر است بنابراین توصیه می شود مسافران حتما چند روز قبل اقدام به خرید بلیت کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.