ریحانه پارسا از نامزد ایرانیش رونمایی کرد

از سراسر وب

ریحانه پارسا بازیگر سابق سینما و تلویزیون با اقدام عجیب و مهلک خود پیری و سن بالای نامزد ایرانی اش را در اینستاگرام لو داده است.

دو سال قبل بود که ریحانه پارسا از مهدی کوشکی جدا شد و دست به افشاگری علیه او زد. ماجرایی که از همان ابتدای شکل گیری اش با واکنش کاربران فضای مجازی روبرو شده بود.

علت شکل گیری این فضای انتقادی نیز در ابتدا، تفاوت سنی بسیار زیاد این دو بازیگر بود. اما بعد رفتارهای عجیب آن ها منجر به حاشیه های تازه شد.پس از آن هم ریحانه پارسا نامزدی خود با یک فعال حوزه مد و تبلیغات به نام میلاد خدایی رسما تایید کرد.

اما تصاویر منتشر شده از سوی این دو نفر در اینستاگرام، این گونه نشان می داد که این بار تفاوت سنی چندانی در کار نیست و آن ها هم سن و سال هستند.

اما تصویر جدید نشان می دهد که بخشی از ریش های میلاد خدایی سفید شده است و احتمالا او وارد دهه چهارم زندگی خود می شود. این در شرایطی است که ریحانه پارسا هنوز ۲۴ ساله است.

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر تلویزیون و تئاتر، سال ۱۳۷۷ در تهران متولد شد. او دیپلم نمایش دارد و برای اولین بار با حضور در سریال پدر در نقش لیلا، پا در دنیا هنر به ویژه تلویزیون گذاشت.

او در سریال پانوراما و فیلم های خوب بد جلف ۲ و گشت ارشاد ۳ به ایفای نقش پرداخته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.