سفیر ایران در دمشق: در حمله رژیم صهیونیستی ۵ الی ۷ نفر شهید شدند

از سراسر وب

حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق، گفت که این رژیم هیچ احترامی برای قوانین بین‌الملل قائل نیست.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق، گفت که این رژیم هیچ احترامی برای قوانین بین‌الملل قائل نیست.
اکبری همچنین گفت که «ما از ملت مقاوم [فلسطین]حمایت خواهیم کرد و هیچ ترسی از جنایتکاری این رژیم نداریم».
حسین اکبری سفیر ایران در دمشق امشب گفت در حمله رژیم صهیونیستی به سرکنسولگری ایران در دمشق ۷ تن از همکاران سفارت و مستشاران نظامی به شهادت رسیدند که اسامی آنها بعدا اعلام خواهد شد.
وی در ادامه افزود: این ساختمان با جنگنده‌های اف ۳۵ و ۶ موشک مورد حمله قرار گرفت و من در محل کار خودم در سفارت بودم. این حمله، اولین حمله رژیم صهیونیستی نیست و رژیم اشغالگر جرم و جنایت‌های متعددی علیه دیپلمات‌ها مرتکب شده است.
سفیر ایران در سوریه در ادامه سخنان خود گفت: با گذشت ۶ ماه از جنگ غزه و ارتکاب جنایات بی شمار در غزه و علیه ملت فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی، امروز نیز این رژیم مرتکب جنایاتی جدید علیه ایران شده است. شماری از مستشاران ایرانی حین حمله در ساختمان کنسولگری بودند و به شهادت رسیدند. این عمل پاسخ قاطع ما را در پی خواهد داشت.
اکبری در سخنان پایانی خود تصریح کرد: تاکنون آواربرداری کامل انجام نشده و بین ۵ تا ۷ نفر به شهادت رسیدند. آمار دقیق در آینده منتشر خواهند شد، دو تن از نیرو‌های انتظامی نیز به شهادت رسیده اند. در این لحظه نمیتوانیم اسامی شهدا را اعلام کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.