سلبریتی هایی که گرانترین لباس عروس دنیا را پوشیدند

از سراسر وب

معمولا یکی از قسمت های پرهزینه مراسم عروسی، لباس عروس است که باید هزینه بالایی برای خرید یا اجاره آن بپردازید. اما برخی افراد به‌خصوص سلبریتی ها نهایتی برای هزینه لباس عروس ندارند و گاهی مبالغ میلیونی برای لباس عروس می پردازند.\
لباس عروس همیشه یکی از آیتم های مهم عروسی به شمار می آید؛ معمولا هم فرقی ندارد که سلبریتی باشید یا یک فرد عادی، معمولا عروس خانم ها اهمیت زیادی به لباس عروس خود می دهند. اما در این میان عروس های مشهوری در دنیا هستند که قیمت بالایی برای لباس عروسی شان پرداخته اند.
عروسی ها گران هستند، در این شکی نیست، اما برای برخی افراد مشهور، محدودیت مالی وجود ندارد. از سرنا ویلیامز و لباس ۲.۶ میلیون پوندی او گرفته تا کیم کارداشیان عروس‌های مشهوری هستند که برای لباس عروسی‌شان خرج زیادی کردند. در ادامه ۱۰ مورد از گرانترین لباس عروس سلبریتی ها را آورده ایم:
پرنسس ماری شانتال یونان
ماری شانتال در یک لباس مجلسی زیبای والنتینو بینظیر شده بود. این عروس زیبا، که نام مادرش ماری شانتال میلر بود، در سال ۱۹۹۵ با شاهزاده پاولوس یونان ازدواج کرد. او با لباس عروس توری خیره کننده والنتینو، واقعاً به عنوان شاهزاده خانم جدید خود عمل کرد. در آن زمان، این لباس مجلسی ۱۷۳۲۵۰ پوند قیمت داشت و اکنون ۲۹۵۴۷۸ پوند ارزش دارد.
امل کلونی
امل و جورج یک عروسی مجلل ایتالیایی داشتند. مراسم جشن عروسی آنها در ونیز در سال ۲۰۱۴ برگزار شد. امل از طراحی اسکار د لارنتا شگفت زده شد که امروز قیمت آن ۳۲۱۲۵۲ پوند برآورد شده است.
کیارا فراگنی
گرانترین لباس عروس بعدی متعلق به کیارا است که خیلی هم دیدنی بود. کیارا ستاره شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ با رپر فدز ازدواج کرد و او لباس عروسی نفس گیر کریستین دیور به ارزش ۳۲۳۴۰۰ پوند (ارزش فعلی آن ۳۳۴۷۴۸ پوند) پوشید.
برای جشن بعد از مهمانی با تم کواچلا، عروس لباس خود را با یک شماره دیگر از دیور عوض کرد.
کولین رونی
عروسی کولین به خاطر پذیرایی خیره کننده اش بسیار مشهور شد. لباس شاهزاده خانم مارکسا به قیمت ۳۶۴۳۸۷ پوند برآورد شده است. عروس خانم در مراسم عروسی خود دو لباس عروسی بتن کرد.
کیت میدلتون
لباس عروس کیت میدلتون دست ساز بود با کمال تعجب، دوشس کمبریج تنها به رتبه ششم این لیست رسیده است، علیرغم اینکه لباس او یکی از مورد بحث ترین لباس های عروس در تاریخ است.
او در سال ۲۰۱۱ با شاهزاده ویلیام ازدواج کرد و یک اندام باریک به سبک ویکتوریایی انتخاب کرد و تور لباس او تقریباً ۹ فوت طول داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.