سلفی جالب فرهاد مجیدی با پسر بزرگش

از سراسر وب

فرهاد مجیدی ستاره سال های دور فوتبال ایران با منتشر کردن تصویر جالبی در صفحه شخصی اینستاگرام اش از پسر ارشدش رونمایی کرده است.

بی شک فرهاد مجیدی یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ تیم استقلال در سال های گذشته بوده است.

البته او با تمامی حواشی سال های فوتبالی اش توانست با درخشش چه در نقش بازیکن چه سرمربی نزد هواداران باشگاه استقلال جایگاه ویژه ای داشته شود.با این وجود او این روزها در قامت سرمربی تیم اتحاد کلبا یکی از اولین مربیان لژیونر ایرانی ست که عملکرد قابل قبولی تا به این لحظه در لیگ امارات داشته است.

در همین‌ راستا کاپیتان اسبق تیم استقلال به تازگی با انتشار تصویر جالبی در صفحه شخصی اش مخاطبین اش را غافلگیر کرده است.

فرهاد مجیدی که طی این سال ها فعالیت محدودی در فضای مجازی داشته این بار و در اقدامی عجیب از چهره پسرش امیر بردیا رونمایی کرده است.

گفتنی است که ستاره پیشین تیم ملی در اولین تجربه زندگی مشترک اش یک دختر به نام تیام و‌ یک پسر به نام امیر بردیا دارد.

زندگی لاکچری فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی اقامت دوبی را دارد او پس از آنکه با العین قهرمانی در آسیا را جشن گرفت یک دستگاه ویلا در ساحل جمیرا از شیخ دوبی دریافت کرد.

او یک منزل فوق العاده شیک و همچنین یک فروشگاه به ارزش یک و نیم میلیون دلار در امارات دارد و همچنین سوله ای در دوبی خریداری کرده و در مدت حضورش در استقلال آن زمان آنرا به مبلغ سالیانه ۳۵۰ میلیون تومان اجاره داده و درآمد چشمگیری از این راه به دست آورد.

مجیدی بهترین ماشین ها را می خرد کاپیتان سابق استقلالی ها در امارات با ماشین دست ساز انگلیسی بنتلی که در دنیا پنج نفر بیشتر ندارند رانندگی می کرد. مجیدی برای آنکه اتومبیل BMW سری ۷ خود را وارد ایران کند باید پول زیادی به گمرک می داد. به همین علت از این کار پشیمان شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.