سورپرایز بانک سپه برای متقاضیان وام فوری

از سراسر وب

در طرح نگین امید بانک سپه می‌توانید با افتتاح سپرده غیرحضوری نسبت به دریافت وام فوری که سقف ۳۰۰ میلیون تومان دارد،‌ اقدام کنید. وام نگین امید قرض‌الحسنه است و فقط ۲ درصد کارمزد دارد

سقف وام این طرح به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده و بدون سود و تنها با کارمزد دو درصدی به متقاضی پرداخت می‌شود

افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک سپه هستند باید:

ارائه ضامن رسمی برای دریافت این مبلغ وام نیز ضروری است.

این تسهیلات به میانگین سپرده‌ای معادل یک تا ۱۸ ماه احتیاج دارد.

وام گیرنده حداکثر طی ۶۰ ماه و حداقل ۱۲ ماه امکان پرداخت مبلغ اصلی وام به همراه سود آن را دارند.

دریافت کننده وام باید هر ماهه معادل ۵ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۳۲۸ تومان قسط بدهند.

کل سود این تسهیلات به مرز ۱۵ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۶۸۱ تومانی می‌رسد.

جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۱۵ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۶۸۱ تومان خواهد بود.

شرکت

بانک سپه

نام وام

نگین امید

سود

۲ %

این طرح سود ندارد و فقط ۲ درصد کارمزد دارد

سقف وام

۳۰۰ میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

اعتبار شغلی

نیاز به سپرده

برای این طرح بین ۱-۱۸ ماه نیاز به میانگین سپرده است

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

۱ ماه

حداقل ۱ ماه و حداکثر ۱۸ ماه

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

۳۰۰ %

حداکثر زمان بازپرداخت

۶۰ ماه

حداقل ۱۲ و حداکثر ۶۰ ماه

قسط وام

۵,۲۵۸,۳۲۸ تومان

کل سود وام

۱۵,۴۹۹,۶۸۱ تومان

مجموع رقم وام و سود

۳۱۵,۶۹۹,۶۸۱ تومان

سپرده جداگانه

هزینه‌های جانبی

۲۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات

وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

وام فوری

به نقل از رده، افرادی که حقوق بگیر هستند و فیش واریزی آن‌ها متعلق به بانک رفاه است، امکان درخواست وام فوری ۲۰۰ میلیونی این مجموعه با سود ۱۸ درصدی را دارند.

افراد گذشته از داشتن واریز فیش حقوقی باید اعتبار شغلی داشته باشند تا امکان درخواست برای این وام را داشته باشند. سپرده لازم برای دریافت این وام قرض الحسنه اعلام شده و متقاضیان این تسهیلات نباید بدهی معوق یا چک برگشتی ثبت شده در سیستم بانکی داشته باشند. افراد باید این وام را حداکثر طی ۱۰ ماه بازپرداخت کنند.

افراد با این تسهیلات امکان خرید انواع کالا از فروشگاه‌های طرف قرارداد را دارند. به طور کلی این فروشگاه‌ها از نوع زنجیره‌ای، لوازم خانگی، فرش و … هستند. افراد به منظور دریافت لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد این مجموعه امکان مراجعه به سایت اصلی این بانک را دارند. مراکز ین وام به شکل کارت اعتباری ارائه می‌شود و در صورتی تمام این مبلغ به متقاضی ارائه می‌شود که حقوق وی ۶۰ درصد مبلغ اقساط را پوشش بدهد.

افرادی که تمام مبلغ وام مذکور را دریافت می‌کنند، با توجه به سود ۱۸ درصدی و بازپرداخت ۱۰ ماهه باید هر ماه حداقل ۲۱ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۸۳۶ تومان قسط بدهند. کل سود این تسهیلات به ۱۶ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۳۵۶ تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود ان نیز ۲۱۸ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۳۵۶ تومان اعلام شده است.

بانک سینا به منظور حمایت هر چه بیشتر از مشتریان خود و تنوع سبد محصولاتش، وام های ارزان قیمتی را در قالب طرح های مختلف پرداخت می کند.

یکی از اولویت‌های بانک سینا در طرح راهبردی، پرداخت وام‌ فوری و تسهیلات حمایتی است.

در همین راستا بانک سینا با هدف کمک به اقشار متوسط و خاص جامعه طرح تسهیلاتی به نام «آفتاب» را تدارک دیده است.

افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب بانک سینا

مبلغ ۵۰ هزار تومان به مدت یک تا ۱۲ ماه در حساب نگهداری شود.

افراد با توجه به میانگین حسابی ، این وام را دریافت خواهند کرد.

در کل مبلغ این تسهیلات از ۳۰۰ میلیون تومان بالاتر نمی‌رود.

دوره بازپرداخت این تسهیلات انتخابی بوده و بین شش تا ۴۸ ماه تغییر می‌کند.

تسهیلات این طرح بدون سود بوده و کارمزد آن نیز صفر است.

میزان هر قسط این تسهیلات ۶ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۱۸۲ تومان خواهد بود.

جمع کل اقساط این تسهیلات هم به ۳۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

امکان واگذاری این طرح به دیگران را خواهند داشت.

دارندگان حساب طرح آفتاب امکان استفاده از کارت بانکی را دارند.

متقاضی می تواند با واریز و برداشت، میانگین موجودی خود را متعادل کند.

مشتریان بانک صادرات که سپرده قرض الحسنه دارند، امکان تقاضا برای وام فوری «سپاس سپهر» را دارند. سقف این تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان بدون سود است.

افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی، بدون سود و با کارمزد چهار درصد هستند باید شرایط زیر را داشته باشند.

مبلغ ۱۰ میلیون تومان در حساب خود نگهداری کرده باشند.

افراد باید حتما مدت دو تا ۱۲ ماه خواب سپرده داشته باشند.

افراد به منظور بازپرداخت این وام ۳۶ ماه فرصت دارند.

میزان هر قسط ۸ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۱۹۶ تومان می باشد.

کل سود این تسهیلات نیز ۱۸ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۳۸ تومان است.

جمع رقم وام و سود آن نیز به ۳۱۸ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۳۸ تومان می‌رسد.

متقاضی باید ضامن رسمی داشته باشد.

این طرح قرض‌الحسنه است و فقط کارمزد دارد.

هزینه‌های جانبی ۲۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می باشد.

وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد.

گفتنی است: افرادی که به وام بیشتری نیاز دارند می‌توانند تا ۲۰۰ درصد سپرده‌شان وام تا سقف ۱ میلیارد تومان دریافت کنند.

شرایط دریافت وام فوری بدون ضامن

وام فوری بانک مهر ایران توانسته بینندگان زیادی را به خود جذب کند و توجه افراد را به خود جلب کرده است. ین وام شرایط خیلی خوبی دارد برای مشاهده جزئیات بیشتر در باره بانک مهر ایران اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

افرادی که برای انجام امور مورد نظر خود مانند راه اندازی کسب و کار یا موارد دیگر نیاز به تامین مالی دارند، می توانند به بانک های عامل مراجعه کرده و از تسهیلات پرداختی این بانک ها استفاده نمایند. بانک های مختلف با بررسی شرایط متقاضیان مبلغی را تحت عنوان وام به آن ها اختصاص می دهند که موجب رونق اقتصادی و کسب درآمد برای بانک مربوطه می شود. یکی از بانک های ارائه دهنده تسهیلات قرض الحسنه، بانک مهر ایران است.

وام های قرض الحسنه به دلیل نداشتن سود بازپرداخت یا سود اندک، مورد استقبال متقاضیان دریافت وام هستند. بنابراین آشنایی با شرایط و جزئیات مربوط به دریافت وام از بانک قرض الحسنه مهر ایران که یکی از بانک های ارائه دهنده وام قرض الحسنه است؛ برای افراد زیادی اهمیت داشته و اطلاع داشتن از این موارد به متقاضیان کمک می کند تا ساده تر به تسهیلات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

به جهت اهمیت موضوع در این مقاله به بررسی شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام بانک مهر ایران پرداخته خواهد شد و سامانه درخواست وام این بانک معرفی می شود. سپس، نحوه ثبت فرم درخواست وام بانک مهر ایران در متن توضیح داده می شود و مواردی مانند محاسبه و مشاهده معدل حساب برای دریافت وام و بازپرداخت آن بررسی می شود تا خوانندگان اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایند.

تسهیلات بانک مهر ایران، می توان از آدرس hamrahbank.qmb.ir استفاده کرد. این سامانه سایت بانک مهر ایران نبوده و تنها سامانه ای برای ثبت درخواست و پیگیری تسهیلات این بانک است. برای ورود به این سامانه می توان آدرس اینترنتی آن را به طور مستقیم در مرورگر وارد کرد. ورود به این سامانه از تمامی دستگاه ها مانند گوشی های موبایل و کامپیوترهای شخصی امکان پذیر است. در ادامه نحوه ورود به سامانه تسهیلات بانک مهر ایران توضیح داده شده است.

در ابتدای ورود کاربران به سامانه تسهیلات بانک مهر، صفحه ورود به حساب کاربری قرار دارد. برای دسترسی به بخش کاربری، افراد باید اطلاعات خود را در این بخش وارد کنند. این اطلاعات شامل کد ملی صاحب حساب به همراه شماره مشتری فرد می شوند. در صورتی که فرد شماره مشتری خود را نمی داند کافی است تا به شماره حساب خود مراجعه کند.

بخش سوم شماره حساب که با خط تیره جدا شده است و یک عدد ۸ رقمی است، شماره مشتری افراد است. پس از وارد کردن کد ملی و شماره مشتری، کاربران باید کد امنیتی را هم وارد کرده و سپس روی دکمه تایید و ادامه کلیک کنند.

پس از کلیک روی دکمه تایید و ادامه، سامانه برای شماره تلفن کاربر یک پیامک حاوی کد تایید ارسال خواهد کرد. این شماره تلفن همان شماره تلفنی است که با نام کاربر در بانک به ثبت رسیده است. پس از دریافت این پیامک، کاربران باید کدی که ارسال شده است را به همان ترتیب در باکس مربوطه وارد کرده و روی دکمه ورود به سامانه کلیک کنند.

پس از کلیک بر روی دکمه ورود به سامانه، کاربران به بخش حساب کاربری رفته و می توانند عملیات مورد نظر خود را انجام بدهند. در صورتی که کاربران دیگر به شماره تلفنی که در بانک ثبت کرده اند دسترسی نداشته باشند، باید به یکی از شعب بانک مهر ایران مراجعه کرده و شماره تلفن همراه خود را تغییر بدهند. در صورتی که کاربران به شماره تلفن خود دسترسی داشته و همچنان کد تایید را دریافت نکرده اند، باید تنظیمات ارسال پیامک خود را بررسی کنند.

مدارک لازم برای دریافت وام فوری

بدیهی است که ارائه مدارک لازم به شعب بانک جزو اولین مراحل ثبت درخواست وام مورد نظر است. دریافت انواع وام بانکی از جمله وام قرض الحسنه تقریبا مستلزم ارائه مدارک یکسانی است و برای دریافت برخی طرح های تسهیلاتی که نیازمند ارائه مدارک خاص هستند؛ می توان از شعب بانک در این خصوص استعلام لازم را انجام داد. به طور کلی مدارک لازم برای دریافت انواع وام بانکی عبارتند از:

تصویر مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی متقاضی دریافت وام و ضامن وی در صورت نیاز

ارائه مدارک شغلی متقاضی دریافت وام و ضامن وی جهت اطمینان بانک از توانایی بازپرداخت وام

فرم تکمیل شده درخواست دریافت وام از بانک مربوطه

وثایق و تضامین مورد نیاز در صورت درخواست بانک

همان طور که اشاره شد؛ مدارک لازم برای دریافت تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به طرح تسهیلاتی انتخابی می تواند، متفاوت باشد. ضمن این که روند دریافت برخی وام های بانکی مانند وام ازدواج به طور کلی با سایر وام های بانکی متفاوت است. در شرایطی که دریافت وام از یک بانک نیازمند ارائه مدارک خاصی است؛ بهترین و سریع ترین راهکار برای رسیدن به جواب، استعلام از بانک مورد نظر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.