سپاهان با جام حذفی از بحران عبور کرد

از سراسر وب

سپاهان موفق شد در نخستین دیدار خود در جام حذفی با نتیجه سه بر صفر از سد شمس‌آذر گذر کند.

شرح گلهاسپاهان ۱-۰ شمس آذر (رضا اسدی-دقیقه ‘۲۴): توپ ارسال شده به داخل محوطه جریمه، با ضربه سر بازیکنان دو تیم از محوطه خارج شد، اما رامین رضاییان از راه رسید و در قوس محوطه اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه او با برخورد به پای رضا اسدی وارد دروازه شمس آذر شد.

سپاهان ۲- شمس آذر (امید نورافکن-دقیقه ۵۸): سپاهانی‌‌ها روی کرنرشان بسیار بابرنامه عمل کردند؛ رامین رضاییان در نقطه کرنر متوجه شلوغی محوطه جریمه شد و بنابراین نورافکن را که پشت محوطه ایستاده بود صاحب توپ کرد که نورافکن پس از کنترل توپ، با شلیکی دقیق دروازه شمس آذر را برای دومین بار در این بازی کرد.

سپاهان ۳-۰ شمس آذر (رضا شکاری – دقیقه ۶۹): این بار نوبت به شکاری رسید؛ کار تیمی بازیکنان سپاهان توپ را به اعرابی رساند و او نیز با پاسی در عرض شکاری را صاحب توپ کرد و ضربه فوق العاده او هیچ مقصدی جز دروازه شمس آذر نداشت.


لحظات حساسدقیقه ۹: بازیکنان سپاهان اغلب با استفاده از توپ‌های بلند سعی در موقعیت‌سازی دارند که در ده دقیقه ابتدایی نتوانستند از طریق آسمان محوطه جریمه این تیم، موقعیت خطرناک خلق کنند.
دقیقه ۱۲: ارسال نسایی از سمت راست در نقطه کور دروازه سپاهان به آزادمنش رسید اما ضربه سر او در چارچوب جایی نداشت.دقیقه ۱۷: ضربه از راه دور عیسی مرادی به تیرک عمودی دروازه سپاهان برخورد کرد.
دقیقه ۲۰: این بار فراز امامعلی در محوطه جریمه سپاهان اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه او توسط میرزازاد مهار شد.دقیقه ۴۰: عیسی مرادی که در موقعیت تک به تک با میرزازاد قرار گرفته بود، شلیک خوبی به سمت دروازه سپاهان کرد، اما سنگربان جوان سپاهانی‌ها در این دوئل بهتر عمل کرد.
دقیقه ۴۸: ارسال رامین رضاییان در فاصله بسیار زیادی با محوطه به دابو رسید که ضربه ناگهانی او می‌توانست دروازه شمس آذر را تهدید کند که جعفرپور آن را مهار کرد.دقیقه ۵۰: ارسال حسین گودرزی پس از برخورد به بدن رامین رضاییان تغییر جهت داد و می‌توانست دروازه سپاهان را تهدید کند که این توپ به کرنر رفت که آن هم خطری برای سپاهانی‌ها نداشت.
دقیقه ۵۲: روی شلوغی محوطه جریمه، فراز امامعلی در فاصله چندقدمی دروازه صاحب توپ شد و موفق به باز کردن دروازه سپاهان شد، اما پرچم کمک داور بالا رفت تا اعلام آفساید کند.دقیقه ۶۲: شوت شهریار مغانلو از پشت محوطه جریمه شمس آذر با اختلاف نسبتاً زیاد به بیرون رفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.