شغل جدید سحر قریشی در دبی

از سراسر وب

سحر قریشی که قبلا بازیگر سینمای ایران بوده است، اکنون ۳۶ ساله است و در دبی سکونت یافته است. این بازیگر سابق و معروف ایران پی در پی با حواشی که می سازد، موجب می شود که سرتیتر داغ رسانه ها شود او در اینستاگرام دنبال کننده های زیادی دارد .

حسر قریشی در حال حاضر شغل جدید برای خود انتخاب کرده است. وی با انتشار ویدیویی نشان می دهد که در کار فروش املاک در دبی مشغول شده است.

سحر قریشی در دوران بازیگری خود با چهره های معروفی رابطه برقرار کرد و همیشه مورد توجه رسانه قرار می گیرد . وی بعد از قطع رابطه با تتلو از ترکیه به دبی مهاجرت کرد.

وی همچنین سابقه دو ازدواج ناموفق در کارنامه خود دارد.

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.

سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

سحر قریشی پس از آن از طریق سیاوش خیرابی به سهیلی‌زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.