شهاب حسینی در کنار همسر جدیدش

از سراسر وب

شهاب حسینی زاده ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران می‌باشد. او دیپلم رشته انسانی دارد و از دانشگاه تهران رشته روانشناسی انصراف داده است. وی شهرت خود را از رادیو آغاز کرده است.

عکس/ شهاب حسینی در کنار همسر جدیدش

شهاب حسینی اولین فرزند خانواده بوده و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد و اصالتا اهل تنکابن مازندران است. پدر او از دبیران آموزش وپرورش بوده که کتاب‌هایی را ترجمه و تالیف کرده است. او در دوران کودکی فرزند بسیار شیطانی بوده است.

شغل مادر و نقل مکان به خرم آباد

شهاب حسینی به علت شغل مادرش که یک امدادگر فعال بوده است به خرم آباد نقل مکان کرده بودند و تا ۸ سالگی در این شهر زندگی می‌کردند.

تلاش برای مهاجرت به کانادا

شهاب حسینی که دو سال در رشته روانشناسی در دانشگاه تهران درس خوانده بود به علت مهاجرت به کانادا و رفتن پیش عمویش که مقیم این کشور بوده از دانشگاه انصراف داد، اما برای رفتن به کانادا به کارت پایان خدمت نیاز داشت. او بعد از گذراندن ۱۸ ماه از خدمت خود دچار خونریزی معده شد و مشخص شد اصلا از ابتدا نباید به خدمت سربازی می‌آمده و به همین علت با ۱۸ ماه خدمت معاف از سربازی شد

بیوگرافی ساناز ارجمند، همسر دوم شهاب حسینی

شهاب حسینی در ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ در اکران فیلم شین با حضور خانمی به نام ساناز ارجمند در کنار خود خبر ازدواج مجددش را به شکل رسمی تائید کرد. ساناز ارجمند متولد سال ۱۳۶۹ است و آشنایی این دو فرد بر سر پروژه برنامه همرفیق بوده که ساناز ارجمند در آنجا عکسی می‌کرده و بعد از ارتباط در شرکت سون اسکای شهاب حسینی استخدام شد.

او از سال ۱۳۷۱ با شرکت در کلاس‌های استاد سمندریان و انجام تمرین‌های مختلف در مدت یکسال به فنون بازیگری دست یافت. او بازیگری را از سال ۱۳۷۴ با تئاتر آغاز کرده و از ۱۳۷۷ به عنوان گوینده رادیو فعالیت کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.