شوخی جنجالی حسین ماهینی با همسرش در استوری اش

از سراسر وب

کاپیتان سابق تیم پرسپولیس، حسین ماهینی یک استوری در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده که به این وسیله شوخی تعجب آور و جنجالی با همسرش کرده است.

در روزهای اخیر حسین ماهینی کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس که مدتی است وارد عرصه مربیگری شده، با انتشار پستی برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

البته این مدافع بوشهری در روزهای گذشته با پایان کلاس‌های دوره مربیگری درجه B مدرک خود را هم دریافت کرده است.

با این وجود جدایی رسمی این ملی پوش سابق ۳۶ ساله از زمین فوتبال واکنش های گسترده ای را از سوی اغلب چهره های مشهور فوتبال در پی داشت.

در همین رابطه حالا این ستاره پیشکسوت با انتشار یک استوری جالب در صفحه اینستاگرام اش شوخی عجیب و جنجالی را با همسرش انجام داده است.

حسین ماهینی با انتشار تصویر بامزه ای و تگ کردن همسرش با لحنی طنزآمیز به زبان تیز و قد کوتاه او اشاره کرده است.

حمایت باورنکردنی حسین ماهینی از محسن ابراهیم زاده

به گزارش وقت صبح، لغو شدن کنسرت محسن ابراهیم زاده در شهر ارومیه به دلیل وخامت حال این خواننده بازتاب گسترده ای در میان کاربران و رسانه ها داشته است.

اما حالا و پس از گذشت هفته ها این خواننده مشهور با انتشار یک ویدئو در اینستاگرام اش از وضعیت جسمانی اش صحبت کرده است.

او با انتشار یک پیام تصویری گفته است:
«حالم خیلی بهتر است، کاملا نه ولی بهترم. ممنون از همه کسانی که نگران من بودند. خودم از اجرای ارومیه خیلی راضی نبودم و مجبور شدیم به همان علت کنسرت تهران را هم کنسل کنیم. قول می‌دهم سری بعدی بترکونیم. امیدوارم خیلی سریع روی ماه شما را ببینم. چندتا آهنگ جدید آماده کرده‌ام که امیدوارم خوشتان بیاید.»

در همین رابطه حالا حسین ماهینی ستاره اسبق تیم پرسپولیس با بازنشر این پیام و استفاده از ایموجی قلب قرمز از این خواننده مطرح حمایت کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.