“صبا راد” با تبلیغ آب دوغ خیاریش پول میزنه به جیب در حد امیر قطر؛ فازِ نچرالی چی میگه!

از سراسر وب

قدیم ها یه سری خبرها از بازیگرا پخش میشد که از صحت و درستیش نمیشد مطمئن شد چرا که اینترنت مثل الان گسترده و وسیع نبود و خیلی ها بهش دسترسی نداشتن ولی این روزها با توجه به فراگیری فضای مجازی خبرها و حواشی راجبه بازیگرها خیلی دست اول و تازه میرسن و احتمالا کار بازیگرها سخت تر شده برای حفظ حریم شخصی خودششون که خب البته بعضی ها هم از این ور بودم افتادن و حسابی دارن تویه مجازی موج سواری میکنن و زندگی رو ریختن کف اینستاگرام که یکی از این دوستان صبا راد هست که مجری سابق صدا و سیما و برنامه ی به خانه برمیگردیم محسوب میشه و احتمالا دیده باشیدش ولی لازمه بگیم که اگر برای مدت زیادی هست که این خانوم خانوما رو ندیدید و فک میکنید که اگر عکسش رو ببینید یادتون میاد که صبا راد کی بود، سخت در اشتباهید! چرا که ایشون دیگه اون آدم سابق نیست چه از لحاظ قیافه و چه از لحاظ اخلاق و رفتاری که ازش دیده بودید، میگید چرا؟

چون خانوم خانوما این روزا پر از عمل و فیلتر شده که اصلا به کل اون قیافه ی معصوم و زیباش رو که هر عصر با برنامه به خانه برمیگردیم میدیدیم رو تغییر داده و الان یه صبا راد نیوفیس خلق شده که به هیچ میکاپ و عمل ریز و زیرپوستی نه نمیگه و با آغوش باز آماده ی پذیرفتن اون ها هستش، خب شاید براتون سوال باشه که وقتی میگیم که خانوم خانوما مجری سابق بوده، پس الان چیکاره هستش؟ الان ایشون کلا این عرصه رو بوسیده و گذاشته وکنار و به شغل شریف بلاگری تویه اینستاگرام مشغول هست و از طریق تبلیغاتی که باهاشون استوری ها رو به صف میکشه درامدزایی میکنه و این لابه لاها هم یه عکسی از خودش و کارهای خونه اش میذاره و حتی برای تبلیغاتش یه سری سناریوها میچینه و نمایش های خاصی هم بازی میکنه که در ادامه براتون بیشتر میگیم.
کلا به تازگی یه عده از سلبریتی ها هستن که حسابی دارن پدر تغییر رو درمیارن و تو این مسیر پیش میرن و دوس دارن که در هر شرایط و احوالی یه چهره ی نو از خودشون رو به نمایش بذارن مثل بهاره رهنما و بهنوش بختیاری که بهنوش خانوم این اواخر حتی دست به دامن فتوشاپ هم شده تویه عکساش که اون چیزی نباشه که هست! خب اولش هم گفتیم که صبا خانوم راد هم در زمره ی این دوستانی که عشق تغییر دارن قرار داره و حسابی به عمل های زیر پوستی متوسل شده و بهشون نه نمیگه ولی حالا به تازگی یه استوری تبلیغاتی از خودش منتشر کرده که خب یه مقدار داستان رو کمیک میکنه و همون بحث قدیمی رو که سلبریتی ها زیر بار کارهای زیبایی که انجام میدن نمیره رو باز میکنه و البته گفتیم که خانوم راد برای این که تبلیغاتش رو مهیج کنه یه سری سناریو میسازه که در این باره باید بگیم این سناریو زیاد جالب نبود، حالا داستان از چه قرار بود؟خانوم یه استوری گذاشتن که انگار یکی از فالوورهاش براش سوال پیش اومده خانوم راد چطور اصلا هیچ تغییری نکرده با گذشته و اصلا با زمانی که مجری بوده مو نمیزنه! که خب همین موضوع در ابتدای کار اولین شوک رو وارد میکنه ولی بعدش داستان حتی جالب تر هم میشه که این فرد ناشناس از ایشون برای زدن بوتاکس مشورت میگره و ایشون هم این فرد رو از این کار منع میکنه و میفرماید که خودش از یه کرم کلاژن ساز برای صافی پوستش ایجاد کرده! خب این مدل تبلیغ ها رو تا به الان زیاد دیده بودیم از طرف بلاگرهای اینستاگرامی ولی دیدن این حرکت از یه فرد معروف خب خیلی عجیب هست و انگار بهتره که خانوم خانوما یه تجدید نظر تویه لول کاریش و نوع تبلیغاتش انجام بده!
خوره ی فیلتر یه چیزی هست که بدجور به دل همه افتاده و دیگه متاسفانه خیلی ها هستن که اعتماد به نفس این که بدون فیلتر از خودشون عکس منتشر کنن رو ندارن که خب این موضوع متاسفانه در حال زیاد شدن هست و از اون بدتر زمانی به چشم میاد که یه سری از سلبریتی ها بالاخره باید الگو باشن این حرکت رو به صورت مکرر انجام میدن که آدم میگه اینا معروفن و خب خیلی هاشون هم خوشگلن با فیلتر میان دیگه ما باید چی بگیم! حالا صبا راد هم از اون دسته از سلبریتی ها هستش که علاوه بر این که خب گفتیم از راه های زیبایی مختلفی استفاده میکنه از اون ور هم فیلترها رو کنار هم ردیف میکنه که خب واقعا تعجب آور هست این موضوع که ایشون دیگه چرا؟! ولی خانوم حالا به تازگی یه عکس بدون فیلتر از خودش منتشر کرده که خب کاملا با صبا رادی که میشناختیم متفاوته و حتی تو نگاه اول نمیشه گفت که ایشون همون اوشونه!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.