ضارب آمر به معروف در کاشان دستگیر شد

از سراسر وب

حوادث رکنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با بیان اینکه ضارب آمر به معروف در کاشان دستگیر شد، گفت: پرونده قضایی برای متهم تشکیل شد.
به گزارش رکنا، سرهنگ کریم اکبری امشب در حاشیه جلسه ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان کاشان از دستگیری ضارب آمر به معروف و شرور و اراذل و اوباش خبر داد و اظهار داشت: متهم هفته گذشته در مجموعه پارک آیت‌الله مدنی به یکی از آمرین به معروف و ناهیان منکر جسارت کرده بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان در بیان جزئیات اقدامات صورت گرفته از سوی متهم ابراز داشت: این شرور و اراذل و اوباش با درگیری و با چاقو آمر به معروف را از ناحیه دست مجروح کرده بود، در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی با تاکید بر لزوم احیای امر به معروف و نهی از منکر و حمایت همه جانبه از این فریضه الهی گفت: پس از انجام یک سری اقدامات فنی و با اشرافیت پلیس، بلافاصله موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

اکبری گفت: با توجه به رویکرد حمایتی فراجا از آمرین به معروف سرانجام عامل ایراد ضرب و جرح و حمله به آمر به معروف شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود توسط پلیس دستگیر شد.

وی تاکید کرد: با پیگیری‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان پرونده قضایی برای متهم تشکیل و با توجه به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اقدامات لازم جهت رسیدگی به این پرونده انجام شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان تصریح کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر بدانند ستاد امربه معروف ونهی از منکر حمایت جدی خود را برابر ضوابط و قانون از آن‌ها دارد و همچنین کسانی که مانع انجام این دو فریضه بزرگ شوند یا بخواهند حرمت‌شکنی کنند ستاد به صورت جدی پیگیری می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.