طراحی دلنشین و زیبای خانه ی بهرام رادان و همسرش

از سراسر وب

همسر بهرام رادان، مینا مختاری چند وقت پیش تصویری از فضا و دکور خانه مشترکشان در اینستاگرامش انتشار داده است که مشخص می‌کند این زوج انتخاب خوبی در خرید  لوازم خانه داشتند.

استفاده از میز کنسول به همراه یک آینه دایره شکل چوبی، فضایی نسبتا مینیمال و در عین حال، زیبایی را شکل داده که منجر به ایجاد فضایی گرم در خانه شده.

عنصر چوب، همیشه تاثیرگذاری خود را در فضای خانه به دنبال خواهد داشت. در کنار این هم استفاده از ترکیب دو المان فلز و چوب در کنار هم به ایجاد سبک صنعتی در دکوراسیون منزل کمک کرده است.

به طور کلی باید بگوییم که در سبک صنعتی وسایل کمی وجود دارد و از مصارف غیر ضروری نیز خبری نیست.

در این اثاثیه خطوط قوی و مشخصی وجود دارد و نشانی از زرق و برق هم در آن‌ها دیده نمی‌شود.

سبک صنعتی

شما می‌توانید در سبک صنعتی منزل خود، وسایل جدید را با وسایل قدیمی ترکیب کنید.

سمساری ها، بازارهای دست دوم و حراج‌های خانگی را بگردید و از بررسی اثاثیه انداخته شده کنار پیاده رو خجالت نکشید.

یکی از نکات اصلی در این سبک استفاده دوباره و متفاوت‌تری از وسایل قدیمی است. این یعنی در سبک صنعتی، جعبه‌های چوبی تبدیل به میز می‌شوند. کمدهای فلزی قدیمی برای انبارکردن مورد استفاده قرار می‌گیرند و نردبان‌های کهنه نیز نقش قفسه را پیدا می‌کنند.

در واقع باید بگوییم که سبک صنعتی مرز میان زباله و گنج را محو کرده و در میان روزمره‌ترین وسایل نیز کاربرد و زیبایی لازم را به نمایش می‌گذارد.

در این سبک شما با وسایلی رو به رو می‌شوید که فرم‌های جالب و خطوط قوی دارند. از میزهای ماشین تحریر گرفته تا پیچ و مهره‌های بزرگ، همه و همه می‌توانند بر قدرتی که مشخصه این سبک است اضافه کنند. اگر کمی کهنه باشند هم که چه بهتر.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.