عجب صحنه تلخی ساختی آقای میثاقی

از سراسر وب

عبدالکریم حسن بازیکن قطری پرسپولیس تنها فرد خوشحال استودیوی فوتبال برتر بود. شاید عوامل این برنامه به قدری از صعود ایران مطمئن بودند که این بازیکن قطری را دعوت کردند. انتخابی که بعد از بازی مشخص شد اشتباه بوده است.

به گزارش همشهری آنلاین عبدالکریم حسن، کاپیتان سابق تیم ملی قطر که یک سال پیش از تیم ملی کشورش کنار گذاشته شد، جام ملت‌ها را در تهران و با حال و هوایی متفاوت تماشا کرد.

او که به خوشحالی‌های پر سر و صدا و فریادهایش معروف است و ویدئوی شادی او پس از صعود قطر به نیمه نهایی هم وایرال شده بود، در شرایطی که میهمان فوتبال برتر بود، در این استودیو شدیدترین شادی را بعد از برد قطر برابر ایران انجام داد.

عجب صحنه تلخی ساختی آقای میثاقی | فریاد شادی مقابل چشمان غم زده!

فریادهای او در شرایطی بود که میثاقی، مجری برنامه و آرش برهانی، دیگر میهمان این برنامه با چهره‌های غم‌زده و در سکوت به تصاویر پایانی بازی خیره شده بودند.

حالا مدافع چپ پرسپولیس امیدوار است قطر دومین قهرمانی پیاپی خود در جام ملت‌های آسیا را به دست بیاورد. او ۴ سال پیش همراه با قطر این جام را بالای سر برده بود.

شاید عوامل این برنامه به قدری از صعود ایران مطمئن بودند که این بازیکن قطری را دعوت کردند. انتخابی که بعد از بازی مشخص شد اشتباه بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.