عروس و داماد دست به کاری زدند که همه رو متعجب کردند

از سراسر وب

همه چیز در مراسم عادی و مشابه سایر مراسم ازدواج بود تا آنجا که یکباره عروس و داماد دست به کاری زدند که برای هیچ کس قابل پیش بینی نبود.

روز عروسی و مراسم ازدواج، برای هر زوجی روزی بسیار مهم است. هرچند که داشتن بهترین تدارکات، زیباترین چهره و استایل، مواردی هستند که بسیاری از عروس و دامادها به آن‌ها توجه می‌کنند، اما شاید برای برخی دیگر چیزی مهمتر از آن‌ها وجود داشته باشد.

چیزی مثل عشق به مادر و خانواده یا ارتباط نزدیک با دوستان و عزیزان.داستان جالب و زیبا درباره مراسم ازدواج دختر و پسر عاشق اهل نیوزیلندی، رازی دارد که خواهید خواند: این داستان باعث شد که توجه همه به خود جلب شود و تراشیده شدن موهای سر عروس و داماد به وضوح همان چیز مهمتر از تمام جزئیات روز عروسی را به نمایش گذاشت تا این زوج جوان، همه را عاشق قلب مهربان خود سازند.

” جونی ” و “آلیستر” از کودکی با هم بزرگ شده بودند و همین کنار هم بودن علاقه ی آن ها رو روز به روز بیشتر ساخت تا اینکه در جوانی علاقه شان تبدیل به عشق شد و تصمیم به ازدواج گرفتند.

مثل تمام زوجین نقشه ها و آرزوهایشان تمامی نداشت و قصد داشتند یک مراسم به یادماندنی برگزار کنند. تشخیص سرطان مادر عروس و علاقه و اصرار او برای برگزاری هرچه سریعتر مراسم، این برنامه ها را با سرعت بالاتری پیش برد.

زوج مهربان قصه ی ما به مادر عروس گفته بودند که مراسم ازدواجشان همراه با یک غافلگیری برای او خواهد بود و آنها پیش از پایان مراسم آن را اجرا خواهند کرد.مراسم برگزار شد و عروس و داماد برای سورپرایز آماده شدند، باورکردنی نبود که هر دوی آنها قصد تراشیدن موهایشان را داشتند. تمام میهمانان حاضر در سالن غافلگیر شدند و در این غافلگیری مادر عروس تنها نبود. آنها اعلام کردند که برای همراهی با ” لونا” یعنی مادر عروس این تصمیم را گرفته اند.

صحنه و تصاویر خاطره انگیزی رقم خورد و داستان عشق این زوج به مادر مبتلا به سرطان عروس جوان در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. متاسفانه ” لونا ” ۲ ماه بعد براثر بیماری سرطان از دنیا رفت و زوج جوان را تنها گذاشت، اما آنها حداقل خوشحالند که قبل از مرگ او را به آرزویش رساندند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.