عمو پورنگ اشتباهات خود را پذیرفت!

از سراسر وب

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) با انتشار یک استوری گفت که انسان باید اشتباهاتش را بپذیرد و اصلاح کند.

اخیرا ویدیویی از گفتگوی صمیمانه عمو پورنگ و مادرش در شبکه های اجتماعی و رسانه ها منتشر شد که در آن ننه نقلی خطاب به داریوش فرضیایی می گوید که نمی داند او را از تلویزیون بیرون کرده اند، یا خودش از همکاری با تلویزیون سر باز زده است.

انتشار گسترده این ویدیو سبب شد تا بار دیگر در طول یک سال اخیر ماجرای اخراج او از تلویزیون سر زبان ها بیفتد.

اما او مثل همیشه سکوت اختیار کرد و پاسخی به این بلوا نداد.

اکنون هم عمو پورنگ یک استوری معنادار منتشر کرده که به نظر می رسد بی ربط با جنجال اخیر اخراج اش نباشد.

او نوشت:

انسان باید آنقدر بزرگ باشد که اشتباهات خود را قبول کند، آنقدر باهوش باشد که از آنها سود ببرد، و آنقدر قوی باشد که آنها را اصلاح کند…!

البته برخی کاربران هم اعتقاد دارند که این استوری و یادداشت، صرفا یک متن حکیمانه است و او به شکل رسمی هنوز به ماجرای اخراج اش واکنش نشان نداده است.

بیوگرافی داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون متولد ۱۳۵۲ است. او که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می شود. به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می شود.

او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد.

پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد.

سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.