عمو پورنگ تنها دلیل آرامش اش را لو داد

از سراسر وب

عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) با انتشار یک ویدئو و تصویر در صفحه اینستاگرام خود، از تنها دلیل آرامش این روزهای خود رونمایی کرده است.

عمو پورنگ که بیش از یک سال است از تلویزیون فاصله گرفته، هم اکنون فعالیت چندانی در حوزه اجرا و سینما و تلویزیون ندارد.

علاوه بر این او چند ماهی است که استوری و پست هایی نگران کننده از وضعیت روحی خود در فضای مجازی منتشر می کند

اما داریوش فرضیایی به تازگی ویدئو و تصویری منتشر کرده و گفته که با این اقدام به آرامش نسبی رسیده است.

در این تصویر، عمو پورنگ در یک باشگاه روی تردمیل و ورزش دیده می شود و به نظر می آید که بخشی از وقت او در روز صرف تمرین می شود.

بیوگرافی داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون متولد ۱۳۵۲ است. او که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می شود. به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می شود.

او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد.

 

پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد.سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.