عکس زن فوق زیبای علیرام نورایی داور مردان آهنین

از سراسر وب

 

  • نام: علیرام
  • نام خانوادگی: نورایی
  • زمینه فعالیت: بازیگر
  • تاریخ تولد: ۱۸ فروردین ۱۳۵۶
  • محل تولد: تهران
  • پیشه: بازیگر
  • سال های فعالیت: ۱۳۷۵ تاکنون
  • مدرک تحصیلی: فوق دیپلم

علیرام نورایی+ عکس

زندگی شخصی علیرام نورایی

علیرام نورایی متولد ۱۸ فروردین ۱۳۵۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون میباشد. او فارغ التحصیل رشته کامپیوتر از دانشگاه جهاد است.

زندگینامه علیرام نورایی

 بیوگرافی و عکسهای علیرام نورایی بازیگر سینما

ازدواج علیرام نورایی با صبا تاجیک

چند سالی است که متاهل شده ام و زندگی خیلی خوبی دارم. امیدوارم چشم نخوریم. (می خندد) همسرم هنرمند نیستند اما هنر سینما را دوست دارند. در مورد پیشنهادهایم با ایشان صحبت می کنم و در قبول نقش ها از مشورت های ایشان استفاده می کنم.

علیرام نورایی

صبا تاجیک همسر علیرام نورایی!

در برخی مجله ها و سایت ها همسر علیرام نورایی را صبا تاجیک معرفی کرده اند، اما تا چه اندازه این مطلب واقعیت دارد هنوز به طور رسمی از سوی یک منبع موثق تائید نشده است. تنها در حد یک گمان هست بیشتر این احتمال که صبا تاجیک همسر علیرام نورایی باشد بیشتر با توجه به عکس های که علیرام نورایی از خود و همسرش در اینستاگرامش منتشر کرده است به وجود آمده که عکس همسر علیرام نورایی بسیار شبیه تاجیک مدلینگ معرف هست. صبا تاجیک متولد ۱۰ دی ماه ۱۳۶۷ اهل تهران حوالی تجریش است.

فرزند علیرام نورایی

 همسر علیرام نورایی

ماجرای عاشق شدن علیرام نورایی

بله من عاشق شدم و یکبار عشق واقعی را تجربه کردم . من در برهه ای از زمان عاشق شدم که اصلا به ازدواج فکر هم نمیکردم و اصلا جزو برنامه های زندگی ام نبود. اما دیدن همسرم تمام معادلات من را به هم ریخت و مسیر زندگی ام را تغییر داد . ما حدود ۶ سال است که ازدواج کرده ایم و خداروشکر زندگی آرام و خوبی داریم.

 همسر واقعی علیرام نورایی

 دلسا خواهر زاده علیرام نورایی

فرزند علیرام نورایی

علیرام نورایی در برنامه دورهمی مهران مدیری از سه نفره شدن خانواده اش در سال ۹۷ خبر علیرام نورایی برای اولین بار در برنامه دورهمی اعلام کرد که قرار است به زودی پدر شود و خانواده آنها به زودی سه نفره میشود.

بزرگترین معضلات جامعه

توهین در فضای مجازی یکی از بزرگترین معضلات جامعه ما است و من حتی برای رفع این معضل در چند سال پیش کمپین لطفا توهین نکنیم را به راه انداختم و برای ترویج آن بساری تلاش کردم . متاسفانه اوضاع فضای اجتماعی ما بسیار نابسامان است.

 علیرام نورایی پارکور

خصوصیت اخلاقی بارز علیرام نورایی

من آدم به شدت حسودی هستم ، اصلا مگر میشود فروردینی باشی اما حسود نباشی؟!

من زمانی که به دنیا آمدم نوه ارشد هر دو خانواده بودم و زمانی که برادرم پدرام به دنیا آمد درحالی که تنها ۲ سال داشتم بند ناف برادرم را کندم و پدر و مادرم مجبور بودند برادرم را بالای کمد بگذارند…

 بیوگرافی علیرام نورایی

عکس علیرام نورایی در قلعه صیدا لبنان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.