قالیباف با صندلی ریاست مجلس خداحافظی می‌کند؟

از سراسر وب

رصد فضای انتخاباتی مجلس حکایت از آن دارد که بعید است قالیباف بدون دردسر اجلاسیه آخر را پشت سر بگذارد.
به گزارش «اطلاعات آنلاین»، وبسایت جماران در تحلیلی درباره انتخابات هیئت رئیسه مجلس در خردادماه آینده نوشت: در پارلمان، قالیباف و یارانش نگران خرداد ماه و آخرین انتخابات هیات رئیسه مجلس هستند، انتخاباتی «حیثیتی» برای آقای رئیس مجلس.
*حضور قالیباف در انتخابات مجلس مخالفانش در جبهه پایداری را آنقدر برآشفت که برای کل جریان اصولگرایی خط و نشان بکشند که ذیل لیستی که قالیباف در آن حضور داشته باشد کاندیدایی را معرفی نخواهند کرد.

*قالیباف در سه سال حضورش در پارلمان هرجا با مخالفت های تندروهای پایداری روبه رو شد در پشت پرده با آنها به توافق رسید.

ویدئو| انتقاد صریح از رئیسی روی آنتن زنده / برای دولتی‌ها امسال سال بهار تورم است

*رویارویی بین یاران قالیباف با پایداری ها آنقدر علنی شده که حتی برخی پیش بینی می کنند پایداری ها در صدد تلافی این موضوع در بزنگاه حساس اجلاسیه چهارم هیات رئیسه باشند.

*رصد فضای انتخاباتی مجلس و خبرهای جسته و گریخته از لابی اما حکایت از آن دارد که بعید است قالیباف بدون دردسر و بدون مانع افکنی پایداری ها اجلاسیه آخر را پشت سر بگذارد.

*برخی براین اعتقادند که قالیباف در سال آخر عمر مجلس هم بر همان مسیر سابق پیش خواهد رفت و لابی ها و سهم دهی ها بازهم راه گریز او از درافتادن با پایداری ها در مهمترین انتخابات درون پارلمانی است.

* برخی تحلیل ها حکایت از آن دارد که ریاست پارلمان اوج جاه طلبی های سیاسی قالیباف نبوده است و او همچنان در فکر حضور در انتخابات ریاست جمهوری و تکیه بر صندلی ریاست جمهوری است.

*سایه انتخابات بر سر مجلس یازدهم سنگینی می کند، انتخاباتی که برخی از نمایندگان را در بهارستان ماندگار خواهد کرد و برخی دیگر را هم از صندلی نمایندگی مجلس بلند خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.