قتل پاکبان در تهران به خاطر یک سوتفاهم

از سراسر وب

قتل یک پاکبان در تهران به خاطر یک سوتفاهم و برداشت اشتباه در ساعت ۲ بامداد

راننده خودروی پژو که «با حمله به پاکبان شهرداری تهران، ‌او را از روی پل به پایین پرتاب کرده و کشته بود» .

همکار مقتول درباره قتل این مرد جوان که ساعت ۲ بامداد جمعه بیستم بهمن در اتوبان نیایش تهران اتفاق افتاده،گفته است : «با پیمانکار شهرداری کار می‌کنیم و شب حادثه مشغول شستن و نظافت دیواره‌های روگذر اتوبان نیایش بودیم. ناگهان یک خودروی پژو پرشیای مشکی مقابل‌مان توقف کرد. راننده ‌با عصبانیت از خودرو پیاده شد و به سمت‌مان حمله کرد. بدون هیچ مقدمه‌ای با همکارم گلاویز شد و بعد او را از بالای پل به پایین انداخت. می‌خواستم او را بگیرم که فرار کرد.»

راننده خودروی پژو پرشیا دستگیر شده و درباره انگیزه قتل گفته است: «در حال عبور از روی پل نیایش بودم که مقتول و دوستانش را دیدم. فکر کردم آنها می‌خواهند پرچم‌های کنار اتوبان را سرقت کنند. با این تصور ابتدا به پلیس زنگ زدم و بعد هم به سمت آنها رفتم و درگیر شدم. قصدم قتل نبود و تصور نمی‌کردم آنها کارگر شهرداری باشند و قصد نظافت داشته باشند.»

روایتی دیگر که همشهری‌آنلاین به نقل از متهم به قتل منتشر کرده اندکی متفاوت است: «پرچم‌ها به مناسبت ۲۲ بهمن برافراشته شده بود و من فکر کردم مقتول قصد اهانت به پرچم ها را دارد و می خواهد آن را از بین ببرد. حتی به پلیس هم زنگ زدم و موضوع را گزارش کردم. با این حال نتوانستم آرام بنشینم، از ماشین پیاده شدم و پس از درگیری با مقتول وی را هل دادم که پرت شد پایین و جان باخت….بسیار پشیمانم و عذاب وجدان دارم.»

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.