قیمت هواپیمای جت شخصی چند؟

از سراسر وب

در میانه گرانی قیمت سکه و دلار و طلا، خبر آمد که می توانیم جت شخصی هم بخریم. شاید اولین سوالی که به ذهن متبادر می شود این باشد که اصلا جت شخصی چه کارایی برای اشخاص حقیقی دارد؟ مگر اینکه بنا را آن دسته از اشخاص حقیقی قرار دهیم که جزو متمولین محسوب می شوند و جایی در میان دهک های متوسط یا به اصطلاح یارانه بگیرها ندارند.

آیین‌نامه‌ خرید هواپیمای شخصی

سوال مهم این است که مگر می توان در ایران جت شخصی هم خرید؟ باید بگوییم بر اساس مصوبه هیأت وزیران در سال ۸۲، آیین نامه مالکیت و بهره برداری هواپیمای شخصی، خریداری جت توسط اشخاص حقیقی آزاد شد.

رئیسی با بیان اینکه اگر همه کشورها و ملل اسلامی با یکدیگر وحدت داشتند، رژیم صهیونیستی نمی‌توانست تا این حد به فلسطینیان مظلوم، بی‌گناه و بی‌دفاع غزه ظلم کند، اظهار داشت: صهیونیست‌ها از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کنند، لذا در برابر راهبرد دشمن برای تداوم اختلاف میان امت اسلامی، راهبرد ما وحدت است.

در صورتی که بخواهید با جت شخصی به یکی از شهرهای کشور سفر کنید، باید با یکی از شرکت های خصوصی که این خدمات ویژه را ارائه می دهند، ارتباط برقرار کنید و اطلاعات مورد نظر در مورد تعداد سرنشینان و صندلی ها، مهمانداران، خلبانان، مدت زمان پرواز و دیگر سرویس ها را سوال کنید.
تماس خبرنگار «اقتصادنیوز» با یکی از شرکت های تشریفاتی که خدمات پروازی با جت های اجاره ای انجام می دهد، حاکی از آن است که خرید یک جت شخصی برای تان بین پنج تا هفت میلیارد تومان آب می خورد که…
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.