لباس و آرایش هایی که سلبریتی ها را اذیت کرد!

از سراسر وب

درمورد انتخاب آرایش و پوشش و کلا استایل، سلبریتی ها برای رویداد های متفاوت خیلی دقیق و حساس هستند.

به نقل از چی بپوشم، در برخی مواقع ممکن است نوع آرایش مو و صورت یا حتی مدل لباس در حساس‌ترین لحظه شما را ناامید کند.

بی‌شک سلبریتی‌ها برای حاضر شدن در رویدادها، جشنواره‌ها و فرش قرمز از بهترین تیم لباس و آرایش استفاده می‌کنند، اما با این وجود ممکن است در مواقعی بهترین تیم‌های استایلینگ هم دچار خطا و اشتباه شوند.

معمولاً در این شرایط سلبریتی‌ها خونسردی خود را حفظ کرده و همچنان با لبخند ظاهر می‌شوند.

در حال حاضر اما استون یکی از بهترین بازیگرهای هالیوود است. او در جشنواره‌ها و فرش قرمزهای بسیاری ظاهر شده است. در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۵ اما استون یک لباس شیک با دامن کوتاه انتخاب کرد.

از آنجایی که فرش قرمز این مراسم در یک فضای باز برگزار می‌شود، باد محیط نه‌تنها باعث بالا رفتن دامن کوتاه لباس این بازیگر شد، بلکه مدل موهای او را هم به هم ریخت.

اما استون توانست به خوبی این موقعیت را کنترل کرده و با لبخند به کنفرانس خبری فیلمش برود.

نیکول کیدمن Nicole Kidman

نیکول کیدمن یکی دیگر از سلبریتی‌هایی است که با وجود ناراحتی لباس و استایلش، شرایط را تا پایان مراسم تحمل کرده است. او در مراسم اسکار سال ۲۰۱۷ یک پیراهن تنگ، توری و سنگ دوزی شده به تن داشت.

اما تنگی بیش از حد قسمت گردن این لباس باعث حساسیت پوستی گردن نیکول کیدمن شد. نیکول برای بهبود این شرایط نوار نازکی را که در پشت این لباس قرار داشت جدا کرده و مجدداً این نوار را در پشت گردنش گره زد.

اما تامپسون Emma Thompson

علاوه بر لباس در مواقعی ممکن است کفش‌ها باعث ایجاد ناراحتی سلبریتی‌ها در فرش قرمز شوند. اما تامپسون یکی از سلبریتی‌هایی است که معمولاً کفش‌های راحت را به کفش‌های پاشنه بلند ترجیح می‌دهد.

او حتی در یکی از مراسم‌های کاخ باکینگهام با کتونی ظاهر شد. تامپسون برخلاف عادت همیشگی خود در فرش قرمز جشنواره فیلم مونیخ با کفش‌های پاشنه بلند ظاهر شد.

سختی راه رفتن با پاشنه بلند باعث شد تا تامپسون کفش‌ها را درآورده و بدون کفش بر روی فرش قرمز راه برود.

جولیا رابرتز Julia Roberts

جشنواره‌های بزرگ و رسمی مانند جشنواره فیلم کن برای حضور سلبریتی‌ها بر روی فرش قرمز قوانینی را در نظر گرفته است.

به عنوان مثال، سلبریتی‌های خانم باید با کفش پاشنه بلند و آقایان نیز با لباس رسمی کت و شلوار بر روی فرش قرمز ظاهر شوند.

جولیا رابرتز برای حضور در جشنواره فیلم کن سال ۲۰۱۶ ابتدا با کفش‌های پاشنه‌دار بر روی فرش قرمز راه رفت؛ اما پس از آن برای راحتی بیشتر کفش‌ها را درآورده و پابرهنه به مراسم ادامه داد.

آن هاتاوی Anne Hathaway

آن هاتاوی یکی دیگر از سلبریتی‌هایی است که در اکثر مواقع خوش‌پوش و بسیار شیک در مراسمات ظاهر می‌شود. اما با این حال، آن نیز مانند هر فرد دیگری در برخی مواقع در انتخاب استایل و نوع آرایش صورت و مو دچار اشتباه شده است.

به عنوان مثال، با استفاده بیش از حد از پودر آرایش صورت آن در یکی از رویدادها بسیار ناخوشایند به نظر می‌رسید. با این وجود او با روی باز تا پایان مراسم حضور داشت.

جسیکا چستین Jessica Chastain

همانطور که مشخص است دامن‌های بسیار تنگ با چاک زیاد تا ران می‌توانند بسیار ناراحت باشند و راه رفتن را برای فرد دشوار کنند. همچنین علاوه بر آن، دامن‌های به اصطلاح پفی نیز می‌توانند راه رفتن و نشستن را دچار مشکل کنند.

جسیکا چستن در جریان مراسم جوایز انجمن بازیگران سینما با لباسی با دامن پفی ظاهر شد. راه رفتن با دامن این لباس به قدری ناراحت و دشوار بود که باعث شد تقریباً چستن بر روی صحنه این مراسم زمین بخورد.

کامرون دیاز Cameron Diaz

در بعضی از مواقع کفش‌های تنگ با پاشنه‌های بسیار بلند باعث ناراحتی سلبریتی‌ها در مراسمات شده است. کامرون دیاز نیز در سال ۲۰۰۳، در اولین اکران فیلم Charlie’s Angels: Full Throttle با کفش‌هایش دچار مشکل شد.

این موضوع مانع از حضور وی در ادامه مراسم نشد؛ بنابراین به‌جای اینکه این بازیگر به دنبال تعویض کفش‌هایش باشد، به صورت پابرهنه بر روی فرش قرمز راه رفت.

تیلور سوئیفت Taylor Swift

 معمولاً خواننده‌ها در طول اجرا بسیار پر جنب و جوش‌تر از بازیگران در فرش قرمز هستند. این موضوع باعث می‌شود تا در مواقعی لباس خواننده‌ها در طول کنسرت دچار مشکل شود.

تیلور سوئیفت یکی از سلبریتی‌های موفق در زمینه موسیقی است؛ اخیرا تور جهانی او در آمریکا در حال برگزاری است.

در یکی از اجراها بند بخشی از لباس او جدا و دچار مشکل شد. تیلور با حفظ آرامش و بدون آنکه خواندن را متوقف کند به سمت یکی از اعضای بند خود رفته و از او برای بستن بند لباس کمک خواست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.