ماجرای امضای طلایی سه هنرمند در روز تولد سیاوش طهمورث و رضا بابک

از سراسر وب

سیاوش طهمورث، رضا بابک و بسیاری از هنرمندان دیگر امروز به باغ زیبا آمدند تا داریوش ارجمند و همکارانش در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت پذیرای‌شان باشند.
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ساعت ۱۱ صبح آرام آرام هنرمندان پیشکسوت وارد باغ زیبا می‌شوند. داریوش ارجمند و سیدعباس عظیمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت زودتر آمده‌اند تا پذیرای میهمانان باشند. حال و هوایِ جالبی دارد؛ عزت‌الله رمضانی‌فر با هنرمندان شوخی می‌کند. زهرا سعیدی بغض گلویش را گرفته که بعد از مدت‌ها همکارانش را می‌بیند.

رضا بابک می‌گوید چندسالی است نیامدم و سیدعباس عظیمی آن‌قدر زحمت کشیده و بارها گفته تا امروز آمدم. خیلی خوشحالم این اتفاق افتاده و دوستانم را بعد از مدت‌ها می‌بینم. سیاوش طهمورث با داریوش ارجمند گوشه‌ای با هم خلوت می‌کنند؛ گویی یادِ گذشته کرده‌اند و خاطره‌بازی می‌کنند.

همه مشغولِ صحبت و خوش و بش هستند تا سیدعباس عظیمی و همکارانش اعلام می‌کنند هنرمندان به محل همایش بروند تا رسماً مراسم جشن متولدین اسفندماه آغاز شود.

بعد از نمایشِ چند دقیقه از سال‌های قبل و آن صحبت‌های معروفِ سیاوش گرجستانی درباره مرگ، عباس عظیمی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت پشت تریبون حاضر می‌شود.

او ضمن عذرخواهی از هنرمندان به‌ دلیل کم‌وکاست‌های این موسسه در سال ۱۴۰۱، درباره‌ برنامه‌های اقتصادی سال آینده توضیحاتی را ارائه کرد.

عظیمی در ادامه به تلاش‌های اعضای هیئت‌مدیره‌ برای بهبود امور اقتصادی این مجموعه اشاره می‌کند و می‌گوید: امسال ما پای نامه‌ درخواست از مجلس شورای اسلامی، سه امضای طلایی از داریوش ارجمند، حسن ریاحی و انسیه شاه‌حسینی داریم و خوش‌بینیم که از این طریق بتوانیم تسهیلات و امکانات بیشتری در اختیار هنرمندان پیشکسوت قرار دهیم.

مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت از اتفاقات خوب در سال ۱۴۰۲ خبر می‌دهد و در عین‌حال به رایزنی‌هایی برای ایجاد تسهیلات برای چک‌آپ‌ و غربال‌گری قلب با بیمارستان قلب و چک‌آپ اولیه‌ سرطان با مجموعه‌ای از بیمارستان‌ها اشاره دارد.

سپس نوبت به داریوش ارجمند رئیس هیئت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت می‌رسد.

او به ارائه‌ درخواست‌هایی از دفتر معاونت رئیس‌جمهوری و مجلس شورای اسلامی به واسطه مراجعه حضوری و نامه‌نگاری اشاره کرد و درباره زنان هنرمند گفت: در این موسسه زنان بسیاری‌اند که درجات بالای هنری دارند و سال‌های سال به رشد و اعتلای کشور کمک کرده‌اند و شایسته‌ بیشترین تقدیرها و معرفی‌ها هستند. آقایان به‌ هر ترتیب حق‌شان را می‌گیرند، اما این امکان برای خانم‌ها سخت‌تر است و باید تلاش کنیم تا حقوق تضییع‌شده‌ آن‌ها برطرف شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.