ماجرای خودکشی چندباره این زن برای هیتلر

از سراسر وب

اوا براون اغلب توسط خواهر کوچکترش مارگارت، معروف به گرتل ، در تمام مراسم نازی ها شرکت می کرد

به گزارش پارسینه به نقل از history defined زمانی که اوا براون (معشوقه پنهانی هیتلر)زنده بود اطلاعات کمی در مورد او وجود داشت به جز اینکه او عکاسی بود که دیکتاتور بدنام آلمان، آدولف هیتلر را دنبال می کرد. هیتلر رابطه خود با براون را پنهان می ساخت. تنها زمانی که اجساد آنها کشف شد، مردم از پیوند آنها باخبر شدند. روابط او با هیتلر همیشه دستاوردهای براون در زندگی را تحت الشعاع قرار داده بود.

اوایل زندگی معشوقه پنهانی هیتلر

اوا آنا پائولا براون در ۶ فوریه ۱۹۱۲ در مونیخ به دنیا آمد. براون یک خواهر بزرگتر به نام ایلسه و یک خواهر کوچکتر به نام مارگارت داشت.

براون به یک مدرسه کاتولیک رفت و در آنجا در دو میدانی عالی بود. در ۱۷ سالگی دستیار هاینریش هافمن، عکاس رسمی هیتلر شد. براون به عنوان دستیار و کارمند فروش هافمن مشغول به کار شد و در عین حال حرفه خود را به عنوان یک عکاس پیش برد.

مدت کوتاهی پس از کار برای هافمن، براون با هیتلر آشنا شد.

IMG_20240402_125451_259

چگونه اوا براون با هیتلر رابطه برقرار کرد

اوا براون اغلب توسط خواهر کوچکترش مارگارت، معروف به گرتل ، در تمام مراسم نازی ها شرکت می کرد. اوا و گرتل در آن زمان با هم زندگی می کردند.

آن‌ها زمان زیادی را با هم سپری کردند که گرتل بخشی از حلقه درونی هیتلر شد.

اوا براون به هیتلر نزدیک می شود

در آگوست ۱۹۳۲، اوا براون به قفسه سینه خود شلیک کرد. بسیاری معتقدند این ترفندی برای جلب توجه هیتلر بود که به نظر می رسید موثر بوده است زیرا در پایان سال ۱۹۳۲، آن دو عاشق یکدیگر شدند.

از آن لحظه به بعد، براون شروع به دنبال کردن هیتلر به عنوان عکاس رسمی حزب نازی همراه با هافمن کرد. او هرگز به عنوان همسر یا معشوقه هیتلر در رویدادهای رسمی معرفی نشد بلکه به عنوان بخشی از تیم هافمن بود. براون همچنین برای مطبوعات هنری هافمن کار می کرد.

IMG_20240402_125450_219

در ماه مه ۱۹۳۵، براون برای دومین بار با مصرف قرص‌های خواب‌آور خودکشی کرد. گفته می شود که او از اینکه هیتلر برای او وقت نمی گذارد ناراحت بود

هیتلر برای دلجویی از براون، یک آپارتمان سه خوابه در مونیخ، همان شهری که خودش در آن زندگی می کرد، برای او و گرتل فراهم کرد. یک سال بعد، خواهران براون خانه بهتری داشتند – یک ویلا در Bogenhausen که بسیار ویژه بود.

معشوقه پنهانی هیتلر همچنین فضای مخصوص به خود را داشت، یک آپارتمان در ساختمان جدید رایش در برلین. این بنا توسط معمار معروف آلمانی آلبرت اشپر که معمار اصلی هیتلر بود طراحی شده است.

چرا هیتلر زودتر با اوا براون ازدواج نکرد؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا هیتلر فوراً با اوا براون ازدواج نکرد.

یکی، حزب نازی دیدگاهی ضعیف نسبت به نقش زنان داشت.

آنها معتقد بودند که زنان به عنوان مادر و فرزندآوری در خانه نقش دارند ، هرچند تعداد کمی هم در کنار آنها کار می کردند.

از این رو، براون بیشتر در خانه می ماند مگر اینکه یک وظیفه عکاسی رسمی داشته باشد.

یکی دیگر از دلایلی که هیتلر هرگز براون را به عنوان شخص مهم خود معرفی نکرد، شهرت خودش بود. هیتلر همچنین می‌خواست مجرد باشد زیرا معتقد بود این امر او را برای زنان جذاب‌تر می‌کرد.

براون، نقش را به خوبی پذیرفت. او هرگز عضو حزب نازی نشد و سیاست برایش جالب نبود.

سبک زندگی اوا براون

هیتلر مانند بسیاری از مردان قدرتمند، براون را با تجملات غرق کرد.او خانه‌های متعدد، لباس‌های فراوان و… داشت.

براون یک خدمتکار داشت تا همه چیز را مرتب کند. براون همچنین دو سگ اسکاتلندی داشت.

او همه چیزهایی را که یک زن می‌خواست، داشت، به جز به رسمیت شناختن او در جایگاه های عمومی.

شواهدی وجود داشت که هیتلر واقعاً اوا براون را دوست داشت، علیرغم اینکه هرگز او را در ملاء عام نپذیرفت. هیتلر، براون را در وصیت نامه خود گنجاند و اعلام کرد که در صورت مرگ براون باید هر سال ۱۲۰۰۰ رایشمارک دریافت کند.

براون، هیتلر را دوست داشت؛ وقتی جنگ تمام شد به او فرصتی برای فرار از کشور داده شد، اما او چنین نکرد. از او نقل شده است که می گوید: «فکر می کنی اجازه می دهم او تنها بمیرد؟ من تا آخرین لحظه با او خواهم ماند.»

در اوایل سال ۱۹۴۵ ، نیروهای متفقین وارد آلمان شدند. حزب نازی هیچ شانسی برای شکست دادن قدرت ترکیبی ایالات متحده، بریتانیا، اتحاد جماهیر شوروی و فرانسه نداشت.

در ۲۹ آوریل ۱۹۴۵، اندکی بعد از نیمه شب، هیتلر و براون در یک مراسم، ازدواج کردند. براون شروع به نوشتن Eva B در سند ازدواج خود کرد اما به سرعت B را خط زد و به جای آن هیتلر را نوشت اما اوا فقط حدود ۳۶ ساعت نام خانوادگی جدید خود را با خود داشت.

در ساعت ۳ بعد از ظهر ۳۰ آوریل ۱۹۴۵، کارکنان خانه، صدای تیراندازی را شنیدند. آنها اجساد بی جان هیتلر و براون را در اتاق کار هیتلر کشف کردند. هیتلر به خود شلیک کرده بود در حالی که براون یک قرص سمی را گاز گرفته بود تا خود را مسموم کند.

گفته می شود که اجساد آنها را سوزاندند تا متفقین نتوانند آنها را بیابند. اوا براون ۳۳ ساله و هیتلر ۵۶ ساله بود.

همه اعضای خانواده براون از جنگ جان سالم به در بردند. گرتل نیز زنده ماند و در نهایت دختری به نام اوا به دنیا آورد.

براون همیشه به عنوان معشوقه پنهانی هیتلر و همسر هیتلر شناخته می شود. اما جالب است در نظر بگیریم که اگر هیتلر را ملاقات نمی‌کرد و با نازی‌ها درگیر نمی‌شد، چه کسی بود و چه کارهایی ممکن بود انجام دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.