ماجرای فوت یک دانش‌آموز دختر در مشهد

از سراسر وب

اکوایران: بخشدار احمدآباد شهرستان مشهد اعلام کرد که یک دختر دانش‌آموز در روستای «جنبه دراز» بخش احمدآباد، در اثر خفگی فوت کرده است و تحقیقات قضایی درباره دلایل فوت این کودک ادامه دارد.
به گزارش اکوایران، مجید بیکی گفته پس از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر، این دانش‌آموز ۹ ساله پس از پایان کلاس در مدرسه سه‌کلاسه روستای جنبه‌دراز جا مانده و مدیر مدرسه، درب مدرسه را قفل کرده و از مدرسه خارج شده است. والدین و بستگان دانش‌آموز حوالی ساعت ۱۴ برای یافتن کودک به مدرسه مراجعه و مشاهده می‌کنند که کودکشان از ناحیه گردن از حفاظ پنجره کلاس آویزان شده است، ظاهرا این دانش‌آموز پس از آنکه با درب بسته مدرسه مواجه می‌شود، جهت کمک خواستن یا خروج از پنجره کلاس سرش میان میله‌های حفاظ گیر می‌کند و خفه می‌شود.

بر اساس اظهارات بیکی، این دانش‌آموز بوسیله بستگان به مرکز جامع سلامت شهری ملک‌آباد منتقل می‌شود اما بر اساس اعلام پزشک کشیک و کادر اورژانس، دانش‌آموز هنگام رسیدن به مرکز بهداشت فاقد علائم حیاتی بوده است.

بخشدار احمدآباد گفته که عملیات احیای دانش‌آموز توسط پرسنل اورژانس و کادر مرکز بهداشت به مدت ۵۰ دقیقه انجام شده اما متاسفانه احیای کودک محقق نمی‌شود و فوت او اعلام می‌شود.

به گفته بیکی، پس از حادثه بازپرس و قاضی مربوطه در محل حادثه حضور پیدا کرده و تحقیقات قضایی درباره علت دقیق این حادثه حادثه ناگوار آغاز می‌شود، صحنه حادثه بازسازی شده و افراد دخیل در این خصوص از جمله مدیر مدرسه به عنوان مسئول اصلی آموزشگاه و مدیر آموزش و پرورش بخش، برای ارائه توضیحات خواسته شده‌اند و دلایل قطعی فوت نیز از سوی پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.