ماجرای مرگ پسر جوان نسرین مقانلو

از سراسر وب

چکیده بیوگرافی نسرین مقانلو:
نام کامل: نسرین مقانلو

تاریخ تولد: ۱ تیر ۱۳۴۷

محل تولد: تهران

حرفه: هنرپیشه

تحصیلات: دیپلم

شروع فعالیت: ۱۳۷۰ تا کنون
بیوگرافی نسرین مقانلو:
نسرین مقانلو در ۱ تیر ۱۳۴۷ در تهران به دنیا آمد. نسرین مقانلو در یک خانواده هنرمند به دنیا آمد، پدرش تهرانی و در عرصه موسیقی فعالیت می کرد، اما مادرش شهناز نامدار از بختیاری های هفت لنگ و بازیگر تئاتر بود. نسرین یک خواهر دیگر به نام روناک هم دارد که در آمریکا زندگی می کند. بیژن مقانلو، سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران هم برادر نسرین مقانلو است
تحصیلات نسرین مقانلو:
ایشان دانشجوی انصرافی سال دوم مامایی هستند، بر اساس آنچه عنوان کرده اند مادرشان با حضور در عرصه هنر موافق بوده اما خانواده پدرش قبول نمی کردند، همین موضوع سبب شد که دو سال مامایی بخواند اما با اولین جراحی بیهوش شود، مادرش خیلی دوست داشته که نسرین پزشک شود اما گویا با روحیات این بازیگر سازگار نبوده است.

شروع فعالیت در سینما:
از آنجایی که در خانواده هنرمند به دنیا آمده بود از طریق پدر با دنیای موسیقی و از طریق مادر با فضای تئاتر کاملا آشنایی داشته است، به همین دلیل از زمان کودکی فعالیت خود را در این عرصه آغاز می کند. فعالیت حرفه ای نسرین مقانلو در سینما به سال ۱۳۷۰ زمانی که ۲۳ ساله بود برمی گردد و ایشان در فیلم «دو نیمه سیب» به کارگردانی کیانوش عیاری اولین فیلم خود را بازی کرد.
ازدواج و فرزندان نسرین مقانلو:
ازدواج نسرین مقانلو با کمال خلیلیان به سالیان قبل برمی گردد. همسر این بازیگر فوتبالیست و عضو سابق تیم های ملی فوتبال،قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاه های گمرک اهواز ،پاس و تاج بوده است. حاصل این ازدواح دو فرزند پسر به نام های ارشیا و آرین است. ازدواج نسرین مقانلو به همان ابتدای مسیر بازیگری اش برمی گردد، او به همراه خانواده اش راهی آمریکا شد اما به دنبال علاقه بسیار زیاد به بازیگری چند سال بعد از به دنیا آمدن فرزند دومش با حمایت همسر به ایران رفت و آمد می کرد در نتیجه توانست در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کند.
ادامه فعالیت بازیگری:
ورود به قاب تلویزیون مربوط به سریال آخرین سند می شود و این بازیگر با مجموعه لبخند زندگی به شهرت رسید. او بعد از بازی در فیلم نابخشوده به آمریکا مهاجرت کرد اما بعد از بازگشت به ایران فیلم مسافری از هند و سپس مهمان مامان را بازی کرد، او در آن دو فیلم توانایی بازیگری خود را به نمایش گذاشت.

یکی از مشهورترین آثار نسرین مقانلو سریال مختارنامه می باشد که ایشان نقش ناریه همسر اول مختار ثقفی را برعهده داشت.
مرگ پسر جوان نسرین مقانلو:
خبری تحت عنوان نسرین مقانلو در سوگ از دست دادن فرزند جوان خود نشست، فضای مجازی را بسیار تحت تاثیر قرار داد. در ابتدا شایعاتی مبنی بر کشته شدن ایشان در اعتراضات پخش شد اما ساعاتی بعد مشخص شد این جوان به علت سکته مغزی درگذشته است.

ارشیا خلیلیان فرزند اول نسرین مقانلو در چند سال اخیر همراه با پدر و برادرش در آمریکا زندگی می کردند و هرچند وقت یکبار به ایران سفر می کردند.
نسرین مقانلو بعد از مرگ پسرش بسیار تحت تاثیر قرار گرفته و گویا چندین سال پیر شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.