ماجرای یک ویدیو تقلبی از یکی از عضای گروه BTS!

از سراسر وب

جدیدا ویدیویی از بزرگترین عضو گروه بی تی اس، جین در فضای مجازی منتشر شده است که در حال اجرای رقص آهنگ یک گروه دیگر است و این ماجرا طرفداران را گنگ کرده است!

ویدیویی از جین در حال اجرای رقص آهنگ گروه استری کیدز در فضای مجازی منتشر شده و بسیاری از طرفداران را گیج کرده است.

اوایل این ماه گروه کی‌پاپ استری کیدز موزیک ویدیو آهنگ جدید خود را منتشر کردند.

این گروه یک چالش رقص برای تبلیغ آهنگ و آلبوم جدید خود آغاز کرد. اعضای این گروه هشت نفره حتی با آیدل‌‌های سایر گروه‌ها در انجام این چالش همکاری کردند.

اگرچه کمی نادر است، اما بی تی اس نیز تا کنون چالش‌های رقص گروه‌های دیگر را انجام داده است. مانند چالش «Super» توسط جونگ کوک با مینگیو از گروه «SEVENTEEN». بسیاری از طرفداران امیدوار بودند که یکی از اعضای گروه بی تی اس به نحوی چالش «S-Class» را انجام دهد.

به خصوص پس از تعامل جیمین و با فیلیکس عضو گروه استری کیدز در اوایل امسال.با انتشار ویدیویی از جین در حال انجام این چالش به صورت آنلاین طرفداران به آرزوی خود رسیدند.. با این حال مشکل بزرگی وجود دارد. جین در حال حاضر در خدمت سربازی اجباری است!

ویدیو تقلبی از جین با کمک هوش مصنوعی!

این ویدیو توسط یک حساب کاربری به اشتراک گذاشته شده است. در این ویدیو هیونجین عضو گروه استری کیدز را نشان می‌دهد که چهره جین بر روی بدن او قرار گرفته است.

این ظاهر واقعی و ترسناک به کمک هوش مصنوعی ساخته شده است. این حساب کاربری ویدیوهای دیگری نیز با کمک هوش مصنوعی ساخته شده است.

بسیاری از طرفداران از کیفیت عالی این ویدیو شگفت زده و گیج شده‌اند. با این حال بسیاری دیگر این استفاده از هوش مصنوعی را به شدت مورد نقد قرار داده و خطرناک می‌دانند.

این اولین تعامل کی‌پاپ با هوش مصنوعی نیست. کمپانی مشهور اس ام برای تمام اعضای گروه اِسپا همزادانی به کمک هوش مصنوعی خلق کرده است. این کمپانی همچنین در نمایشگاه اخیر خود پوسترهایی تعاملی از اعضای گروه NCT قرار دادند.

به عنوان بخشی از این نمایشگاه، طرفداران می‌توانند به گزارش وقت صبح از طریق یک پوستر لمسی تعاملی با اعضا ارتباط برقرار کنند.

طرفداران انگشتان خود را روی پوستر می‌کشیدند و اعضای گروه را وادار به پلک زدن، لبخند زدن و.. می‌کردند. این پوسترهای تعاملی و همچنین برنامه تلفن همراهی که این قابلیت را به طرفداران می‌دهد تا با اعضا از طریق هوش مصنوعی ارتباط برقرار کنند واکنش‌های شدیدی را برانگیخت.

بسیاری از کاربران اینترنتی از این برنامه تلفن همراه حمایت نمی‌کنند. آن‌ها معتقدند چنین ابزاری انسانیت آیدل‌ها را از آن‌ها می‌گیرد و آن‌ها را به کالاهای تجاری تبدیل می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.